Tøj..

Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Haderslev 1 år, 7 måneder siden.

• Forfatter

Haderslev
    Participant

Når jeg går rundt og shopper enten med veninder eller for mig selv, mister jeg nogen gange interessen for det jeg egentlig kigger efter..

Det er mine tanker der bliver afledt hentil leg.. Så fra at gå og kigge på “normalt (hvad er normalt?) tøj” kigger jeg på tøj til at have på under leg… Altså se en masse muligheder som andre ikke ser?

Er der andre der kender det? Ikke nødvendigvis med tøj..

CarolineS
    Participant

Jeg kender ikke til det ifht tøjshopping – det er jeg faktisk forbavsende dårlig til. SyndigC er simpelthen om ikke syndig nok.
    “Du skal klæde dig mere slutty, end du har lyst til” var der en, der sagde til mig for nylig ??

Til gengæld kan jeg godt tage mig selv i at lægge noget absolut og aldeles underlødigt i måden andre taler til og interagerer med hinanden på.

Det er som om, at hvis jeg er i det rigtige humør, så kan jeg læse dominans ind i hvilken som helst relation. Det går som regel ud over kollegaer og familie og fordi, man aldrig helt kan være sikker på, hvem der læser med, så bliver der altså ingen konkrete eksempler denne gang. #SarteC

Haderslev
    Participant

Haha C <3

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.