Hvordan sikrer jeg mig i en selvbondage

Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Christian 1 år, 10 måneder siden.

• Forfatter

Christian
    Participant

Min kæreste er flyttet, og mens vi var sammen holdt jeg meget af når hun bandt mig med enten reb, læder remme eller kæder i en god bondage hvor jeg ikke vidste hvornår jeg kom fri, gerne med en sort hætte / sæk over hovedet så jeg mistede tidsfornemmelsen.

Nu hvor jeg er blevet alene har hun foreslået jeg bruger noget tid på selvbondage, så jeg lærer at fornøje mig med at binde mig selv.

Vi ser stadig hinanden og har sagt jeg kan ringe til hende når jeg går i gang med, at min selvbondage, og så vil hun komme og gøre mig fri når hun har tid og lyst, alt imens jeg venter på at komme fri.

Er der nogle der har gode forslag til hvordan jeg kommer i gang, så jeg fortsat kan glæde mig over at være godt sikret i en bondage.

Jeg har før været bundet op imod et døgn, uden at vide hvornår jeg kom fri, så jeg kan tåle, at være sikret godt i længere tid, men jeg håber nogle kan komme med nogle gode måder jeg kan starte op på.

Tusind tak for hjælpen

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.