BDSM Nybegynder, Hvordan starter man?

Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Kaptajn Bligh 2 år, 1 måned siden.

• Forfatter

BP
    Participant

Er der nogle erfarne BDSM’ere der kan hjælpe med en lille guide til, hvordan man starter op med BDSM med sin kæreste?

Kaptajn Bligh
    Participant

Det var et kort spørgsmål, men det er komplet umuligt at svare kort på det.
    Men nogle få generelle råd kan jeg give jer.
    1) sæt jer ind i hvad BDSM er, så i har et grundlag for at snakke om, hvilke elementer indenfor BDSM i vil beskæftige jer med.
    2) Det vigtigste er at finde ud af, om i vil holde det på et plan, så i hele tiden kan snakke med hinanden, også under BDSM legene, eller om det psykologiske element i at være totalt undertrykt er så væsenligt, at den Dominante skal have fuldstændig styring under BDSM sessionerne.
    Hører i (som de fleste nybegyndere) til kategori nummer 1 er det lettest.
    3) Begynd med nogle sessioner (perioder hvor i dyrker BDSM legen intenst) på f. eks. 2 timer.
    Aftal på forhånd cirka hvilke elementer der skal indgå, men overlad et frit spillerum til den dominante, så den submissive kan glædes med små overraskelser.
    4) Bliver den submissive bundet, så husk, Aldrig at binde omkring halsen, og at en Dominant ALDRIG efterlader en bundet person uden opsyn. Ikke engang 2 minutter.
    5) Vil i lege med smerter, så husk, at for at smerter bliver en behagelig oplevelse for den submissive, skal man begynde med milde smerter, og gerne afveksle mellem smerter og kærtegn. Så kan man gradvist intensivere smerterne i takt med at kroppen producerer endofimer.
    6) Tal sammen. Når i har afsluttet en session, så snak om hvordan i begge, men især den submissive, har oplevet sessionen. Selv om i har oplevelser, der virker klodsede, eller måske endda ubehagelige, skal i ikke give op. Når i begge er uerfarne , vil fejltagelser ske.
    Men sammen kan i lære det hen af vejen.
    7) Om muligt så kontakt en erfaren SM dyrker. Det er egentligt ligegyldigt om det er en Dominant eller en submissiv. Vi har alle været begyndere en gang, og næsten alle er glade for at hjælpe, hvis de kan

Med de bedste ønsker for jeres fremtidige oplevelser

Kaptajn Bligh

LAKUS
    Participant

Tak for en god Guide Bligh, jeg nyder at følge med i dine noveller og dine indlæg herinde. Kan du fortælle lidt om din holdning til kontrakter, er det en nødvendighed til nybegynderen?

Vi snakker lidt derhjemme om at forsøge at begynde lidt med mild BDSM og tænker kontrakter er vel mere til det lidt mere hardcore er det ikke?

Kaptajn Bligh
    Participant

Hejsa Lakus

Mit første og vigtigste råd omkring kontrakter er :DE ER IKKE PÅ NOGEN MÅDE; JURIDISK ELLER MORALSK , BINDENDE.

Jeg har desværre set mange “dominante” mænd, der brokker sig over at deres slavinder har brudt deres kontrakt.
    Og hørt om kontrakter, hvis hovedindhold er, at slavinden totalt og uden betingelser uigenkaldeligt overdrager al magt til sin “Herre”.

Og så bliver idioten overrasket, når slavinden bryder kontrakten.

Slaveri, også efter TPE reglerne, altså Total Magt Overdragelse, er altså noget vi leger. Det er ikke, og kan ikke indenfor loven være ægte.
    En slavinde kan, hvert sekund hun ønsker det, forlade det forhold hun er i.
    Forsøger en “Herre” at forhindre hende i det, enten ved fysisk magt, eller endnu farligere gennem psykisk dominans, så er han intet andet end en voldsmand og en forbryder.

Jeg var inde på en side der hedder BDSM.World.
    Der er såmænd rigtigt mange søde mennesker derinde, men desværre domineres siden af idioter der har den opfattelse at de kan holde andre mennesker som slaver i et ægte og uopsigeligt forhold. Eller som med den største idiot, at slavinden kun kan opsige forholdet en dag om året, nemlig den 24/7.

Dette er jo tydeligt imod straffeloven, og sådan et svin skulle skydes langsomt med en lunken lort fra et trærør!!!!!

Når det er sagt, mener jeg at brugen af kontrakter kun er et temperamentspørgsmål.

Hvis den submissive bliver ophidset af at snakke om de måder hun afgiver magten til den dominante, så synes jeg det kan være udmærket.
    Og for ret uerfarne synes jeg specielt det kan være godt, så de tager stilling til, hvilke emner der er indbefattet i forholdet, og hvilke der ikke er.

En kontrakt behøves jo ikke at være stenhård, og berøve slavinde enhver frihed.
    Den kan beskrive, at følgende må finde sted i en session, og at parterne er helt jævnbyrdige udenfor sessionerne.
    Der kan angives maksimal længe på en session.
    Kotrakten bør altid indeholde slavindens stopord, og dette ord skal altid respekteres 100 %.

Jeg ønsker jer al muligt held med jeres eksperiment.

BDSM mellem jo ligeværdige og stærke inddivider er smukt og kan føære til dejlige oplevelser.

Fæler Herren, at den submisssive er i så stor psykisk afhændighed af ham, at man ikke længere kan tale om to jævnbyrdige parter, bør forholdet sættes på pause.

Kodeordet for BDSM er SAFE, SANE og CONSENSUAL.
    Hvis den ene part er for svag, kan man ike sige at forholdet er consensual, altså at det foregår i enighed.

Det jeg skriver her er bare min mening. Du kan desværre let finde folk der er dybt uenig med mig, og som siger, at hvis pigen vil skrive under på at hun er slave, så er hun det, og skal ikke længere betragtes som et menneske , men kun som en ting, uden ret til egen mening.
    Jeg håber du vil afvise den slags mennesker, hvis du støder ind i dem

Med respekt

Kaptajn Bligh

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.