Hjem Forums CarolineS – Syndig, Sart og Single? Vil du se min Berlingo?

Dette emne indeholder 17 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 2 år, 1 måned siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Jeg flirter lidt med en mand. Eller… Jeg flirter lidt med flere mænd… Okay, teknisk set flirter jeg måske lidt mere end bare en lille smule med nogle af dem, men altså det er ligesom ikke det, der er pointen.

De fleste af dem har helt sikkert i et eller andet omfang hørt lidt til min seksuelle to-do liste, men med ham her er den jævnligt på tale. Vi har ikke haft sex endnu, men jeg afviser ikke, det kunne ende med, vi kommer til det og så er det jo praktisk nok at vide, hvad vi hver især drømmer om, ik? Dem af Jer, der har læst med et stykke tid vil vide, at jeg er stor fortaler for at vide, hvad man vil have og så gå efter det – og jeg tager naturligvis også min egen medicin 😉

Min seksuelle to-do liste er listen over ting, jeg har lyst til, men som jeg endnu ikke har prøvet. Den er beklageligvis (eller heldigvis, afhængig af øjnene der ser) flere kilometer lang. #SarteC er håbløs bagud.
    Listen er ikke skrevet ned, men den ligger i mit baghoved og lurer og indimellem bliver ting fjernet fra den – men jeg må dog indtil videre erkende, at det hænder langt oftere, at ting bliver tilføjet. #SyndigC løber ikke sådan lige tør for lyst :p

Forleden faldt snakken på de lyster, der hører til i den ekshibitionistiske ende af skalaen. Altså ikke sådan full-on ”Jeg-stiller-mig-op-på-Strøget-og-knalder-uhæmmet-i-30-sekunder-inden-jeg-bliver-hentet-i-den-blå-vogn-og-sigtet-for-blufærdighedskrænkelse-og-forstyrrelse-af-den-offentlige-orden”, men mere sådan noget med at have langsom, lækker sex i havet i dyb omfavnelse, mens der er andre, der bader og folk, der ligger på stranden og soler sig.
    Eller at han giver mig orgasme med et fjernstyret æg mens vi sidder på restaurant og spiser, så jeg er tvunget til at kontrollere både lyde, ansigtsmimik og eventuelle vildfarne lemmer.
    Eller at jeg en sommerdag, hvor jeg kun har en kort sommerkjole på, smækker fødderne op i forruden og leger med mig selv, mens vi tager en tur på motorvejen – til forhåbentlig stor fornøjelse for både ham, forbipasserende bilister og truckere. Nå jo jo bevares, også for mig selv da 😉

Eller, eller, eller… You get the point. Jeg sagde jo, det var en lang liste. Don’t even get me started på mine tanker om Rundetårn *indsætselvultrauskyldigenglesmiley*

Så var det snakken faldt på biler, og han kunne naturligvis berette, at han har haft sex i sin bil. Han kører en Berlingo. En lille fiks sag med helt mørktonede ruder bagi (hans ordvalg, ikke mit – hvem f*nden kalder en Berlingo for fiks?). Det lød ikke som om, det var noget, han sådan havde fantaseret over i længere tid, men pludselig siger han så noget i stil med: ”Du… De er så mørke, at man skal have snuden HELT op til ruden for at se ind – men til gengæld kan man sagtens se ud, indefra. Kunne man ikke… Det kunne være frækt at have sex på en parkeringsplads med folk omkring. Vide, at vi kan både se og høre dem, men de ved ikke, vi er der. Kunne det ikke?”

Hvis han havde set mine øjne, ville han ikke have været det mindste i tvivl om, hvad jeg syntes og stadig synes, om den idé. Oh My F*cking God!

Før jeg vidste af det havde jeg været ved (åbent vel at mærke!) at fundere over, at man jo ikke behøvede starte med Bilka en lørdag formiddag eller foran Toys ’R Us d. 23. december. Jeg mener, hvis nu #SarteC skulle være i førersædet den dag, kunne man jo vælge et mindre supermarked og ikke nødvendigvis parkere lige midt i det hele, men i udkanten. Du ved… Bare for ligesom at starte et sted.

Vi kom omkring mange andre ting i vores samtale, men da vi skal til at runde af, vendte vi alligevel tilbage til de mørke ruder, og så var det, han spurgte: ”Står der så Berlingo på din to-do liste nu?”
    Jeg prøvede at spille den cool, fordi han ligesom ikke skulle føle sig forpligtet til at tage del i mine narrestreger, så jeg svarede noget i stil med ”Det behøver for min skyld ikke være en Berlingo, men hold nu kæft… Det er jeg simpelthen nødt til at prøve!”. Og så kan man så konstatere, at Sart, Syndig OG Cool på samme tid ikke er muligt. Så meget for kvinders evne til at multitaske. Tsk, tsk, tsk.

Men kære læser… Lad mig komme med ind i din verden. Står der også Berlingo på DIN to-do liste nu? Eller er det en af de ting, du har krydset af for længst? Har du overhovedet en to-do og i så fald, hvad står der på den?

/C *90/10 i SyndigC’s favør – Stik mig Bilka en lørdag formiddag!*

Mr. C
    Participant

Griner, er det ikke ligesom at det her emne er lidt ambivalent!
    Sex i en bil, parkeringsplads, nogen der kigger på osv. er frækt nok, men at blive taget med bukserne nede i en Berlingo, der kunne min begejstring falde på mindst to måder.
    Jeg tænker om man ikke allerede er taget med bukserne nede bare det at man finder på at købe sådan en familie container 😛
    Ydermere mørktonede ruder… Så er der vel også plys på rattet, terninger i frontruden, og lidt ekstra gejl med et par lækre alufælge..
    Den vækker med GARANTI opsigt uanset hvor den befinder sig, he he.
    Jeg vil hellere have ondt i ryggen på bagsædet af en Fiat 127 😉

Om jeg har en egentlig “to do” liste tænker jeg ikke så meget over, har jeg begået en fejl på den liste gentager jeg det gerne 4 – 5 gange for at være helt sikker på at det var en fejl 😀
    Og nej Berlingo og minus koldt havvand kommer ikke på listen i min levetid.
    Hvis man i forvejen har en lille t*ssemand med to rynker, og den krymper yderligere, kan man jo skrue en pære m/ fatning op… Men hvis man er masochist og nyder ydmygelsen kan man tage hele runden på en aften 😉

joachim
    Participant

Jeg syntes rigtigt godt om idéen ? Parkeringsplads tonede ruder bil modellen er lidt underordnet for mig, biler siger mig intet, de skal bare virke og må gerne være fulde af luksus, køre selv en 4 år gl.Renault gran scenic 7 persons, fuld af luksus, sex i den ville være akavet,kunne tænke mig det ville være som at vælte på en cykel, så heller bag i en balingo van

På min list står trekant som ønske, helst QQM, men QMM kunne og bruges, jeg har ikke berørings angst, men er dog ikke “bi”

En squirter? var en anden ting jeg gerne vil opleve

Ellers har jeg prøvet mange ting, spa, offentligt, at blive opdaget under sex, se andre knalde, facials, creampie, anal, div stillinger 69 gensidigt oral, slugere, snowball, you name it!
    Milehigh club kunne være fedt at sætte ✔️ Ved,men kommer nok ikke til at ske.?

Blowjob i bilen på motorvejen kunne jeg lige føje til listen ?

CarolineS
    Participant

@mr-c Hovhov, tal pænt om mandens Berlingo og mht. minuskoldt havvand var der da ingen, der forlangte, det skulle være Vesterhavet, vel? Du kan jo prøve Middelhavet eller noget i den dur, men må jeg lige fraråde, at du forsøger at lave nummeret i en børnepool i et thailandsk ferieparadis 😉

@joachim Mmmm… Lækker liste – både dem, du har krydset af og dem, du mangler. Jeg kunne godt lige drømme om at have en finger med i spillet på et par stykker der :p

Mr. C
    Participant

@carolines mandens Berlingo er helt sikker en fin brugbar god vogn, og helt sikkert rummelig til et knald, den rammer desværre bare ikke lige mig rent udseende mæssig.
    Jeg skulle personligt føle mig godt tilpas i min bil, før der var mentalt overskud til at tilfredsstille andre i den, he he

Middelhavet ville være et godt udgangspunkt til at bevare plus pol og stelforbindelse, men lidt dyrt hvis det skulle ske ofte.
    Men man kunne jo tage en singletur med de unge, så kan man måske afprøve det flere gange på en tur, og tilmed få flere hakker i bæltet med flere forskellige hug. 😛

erotisktøs
    Participant

Nyder den fantastiske måde du formulere dig på, og alle de dejlige tanker og billeder dine ord fremkalder.
    Må erkende at Berlingoen ikke er kommet på min to do liste, men det skylde måske mine andre oplevelser ifm en bil.
    Kunne berette om en tur til København fra det Jyske, hvor jeg var blevet pirret lige fra vi kørte hjemmefra, og til sidst tog “djævlen” i mig over – for nu skulle han mærke hvilket “bagslag” det kunne give. Stille og roligt fik jeg åbnet for hans bukser og lukkede den “stakkels” fyr ud….. Fik drejet mig på sædet og bøjede mig ned og begyndte at sutte ham….. Et par gange bemærkede jeg at han satte farten ned og på et tidspunkt lød der et langt dyyyyyt…… Jeps – han lod andre ane hvilken behandling han fik. En anden gang på vej ned gennem det tyske, med børn på bagsædet som sad og sov, begyndte han at lege med mig, og fik mig helt op at køre…. Nu er jeg normalt typen der har ekstremt svært ved at være lydløs, så det var næsten et helvede at han blev ved med at lege til jeg fik orgasme….. kort efter kørte vi ind på en rasteplads, hvor vi hurtigt i nattens mørke, fandt et sted hvor han hurtigt kunne få lettet sit tryk. Det er dog aldrig blevet samleje i en bil, men flere gode orgasmer.
    Det mest skøre sted jeg har prøvet er nok i en kano mellem sivene på Bagsværd sø. Vi havde siddet og talt om forskellige ting vi kunne tænke os at prøve, og var begge blevet meget tændt. Pludselig tager han min åre fra mig, og får os sejlet ind mellem sivene. Jeg kan ikke tro det, da han beder mig lægge mig på alle 4, men fandt hurtigt ud af at det var hvad der ville komme til at ske*SF* Da vi var færdige og sejlede ud igen, mødte vi en anden kano med et par mænd i, som kom jublede over at han havde fået sin vilje med mig, og at de havde hørt med undervejs – behøver jeg at fortælle at jeg pludselig blev yderst rød i hele ansigtet. Efterfølgende var det en oplevelse vi har moret os meget over.
    På min to do liste er der primært oplevelser jeg kunne tænke mig at genopleve, så som f.eks en ekstra deltager, squirt, i spa eller havet, i nature (uden at blive opdaget) og sikkert også nogle flere hvis jeg tænker rigtig efter. Men nu hvor fantasien er blevet sat i gang, så kan det da godt være, at der bliver tilføjet et par ting.

CarolineS
    Participant

@mr-c Jeg har en forkærlighed for Audi’er, men du burde kende mig godt nok til at vide, at jeg ikke sådan diskriminerer på mandens vognpark – eller andet udstyr for den sags skyld 😉

@erotisktos Tusind tak. Hvor er jeg glad for, mine ord skaber (gode) billeder for dig 🙂
    Kan godt forstå, Berlingo’en ikke kommer på din liste med de ting, du har fornøjet dig med allerede. Vild kanotur. Er det okay, hvis jeg er lidt misundelig? :p

joachim
    Participant

@carolines du ringer bare ???
    Ej tak for de pæne ord

@erotisktøs kunne godt lide den med kanoen, har selv udøvet oralsex i en gummibåd på Skjern å for alt for længe siden, ikke nemt med så blød en bund men det gik vist okay, mine bedsteforældre havde et nedlagt landbrug udenfor Tarm med stort eng område hvor åen skar igennem, så tog en sejltur med en X derud af ? Den med sex i spa’en og for den sags skyld poolen, badekaret(der har jeg kneppet konen en del gange?) og floder søer og havet, skyller vandet alle de gode og smagsfulde væsker væk, og kan godt ende som en gang skin mod skin….. På den tørre måde hvis i forstår ? Men et par rene kroppe lige fra spa eller kar til oralsex er bare no. 1 ??

• Dette svar blev ændret 2 år, 1 måned siden af  joachim.

Haderslev
    Participant

Åh Kære C, både den sarte og den syndige… Hvor jeg dog elsker den måde du skriver på, bringer smilet frem på mine læber… !

En Berlingo – nejtak.. Havde i løbet af sommeren 6 på passagersædet i en Mercedes c200… Mmh ingen tonede ruder, dog heller ingen parkeringsplads. Nu har jeg et eller andet med biler og har problemer med den faste sexboddy lige nu har en vw transporter… Altså med ekstra højde og indrettet som en sparsomlig campingvogn…..

Om jeg har en to-doliste er et svært spørgsmål.. For den ændre sig alt efter personen (ved faste sexpartnere).
    Har prøvet i badekar, bil (debut i opel corsa), gulvet på arbejdspladen (gjorde rent uden for åbningstid), i sommerhuset, til en julefrokost – sammen med hans forældre, onkel og tante (vi gik på værelset i ca 30 min XD ) og lidt andet..

Mr. C
    Participant

@carolines, så har du vist fået dine 30 sekunders taletid… Vi har vel alle forskellige måder at frembringe vores bedste 30 sekunder på, det ved du jo om nogen i dette felt 😛

Jeg fornemmer at vi har at gøre med et felt af SÆRDELES ERFARNE OG UARTIGE DAMER i denne debat 😉
    I har det ligesom mågerne, nemlig været vidt omkring, ha ha.

Beklager hvis jeg er lidt næsvis på jeres bekostning, men havde ikke noget at kunne berette eller kinky steder at fortælle sexoplevelser om !

Årh jo forresten, forsøgte en gang at have sex med en fuld kvinde som sad i en indkøbsvogn, men kunne ikke få min p*k igennem tremmerne…

CarolineS
    Participant

@mr-c Dig og dine(mine) 30sekunder. Jeg begynder at tro, du snakker så meget om det, fordi du er misundelig over selv kun at holde i 27. Smartass 😉

@haderslev Du er en skat!
    Sjovt at dine ønsker ændrer sig afhængig af din partner. Hos mig er det kun rækkefølgen, der ændrer sig. Nogle ting er en bestemt partner jo mere villig til at lege med og overveje end andre, og det er fair nok. Det må jeg bare forholde mig til og indrette mig efter – men mine lyster er sq mine lyster uanset hvad han/hun/de andre siger til det.

Men… *host* Måske sku’ vi… Snart… Ehm… *host* Have sat fut i planerne om #gangbang #snavekonkurrence *indsætselvenglesmiley*

Mr. C
    Participant

@carolines nogen historier huskes bare bedre end andre 😉
    Måske hænger det også lidt sammen med at jeg altid har hørt udtrykket “Fifteen minuttes of Fame” og midt i det hele dukker en Jysk “30 sekunders regel op”, he he

27 sekunder.. er ikke en gang sikker på det behøver at vare så lang tid… Kvinder har også ret til orgasme …… hvis de kan nå det!

Og igen, hvordan kan Badass blive oversat til Smartass på Jysk ?
    Det er helt tosset med jer jyder 😀

Sexy Satan
    Participant

@Caroline Lad det være sagt med det samme at selve ideen lyder RET fristende at få prøvet af i virkeligheden – og en hidtil ukendt fantasi var hurtig til at tænde en gnist.
    Men lige frem at skulle købe en Berlingo (eller lignende vogntøj) for at fører det ud i livet, tror pt. det er der den strander.

Ikke at jeg er for fin til at blive set i en Berlingo, men det virker som en dyr investering for en fantasi.
    Måske den en dag dukker op som en historie her inde, for tanken tænder tydeligvis. 😉

CarolineS
    Participant

@sexysatan Hvis du giver en tur på din kværn, så fixer jeg bilen 😉

Fedt at jeg kunne tænde en gnist hos dig og tilmed med en (for dig) helt ny fantasi. Glæder mig til at læse historien!

/SyndigC *hvor lejer man biler på timebasis?*

Sexy Satan
    Participant

@carolines Hahahaha, lyder jo som en ret fristende aftale. 😉
    (Hvor lejer med en lidt sejere MC på timebasis??? ?)

Altså selve tanken om let voyeur har da krydset mine tanker fra tid til anden, men måske ikke i så konkret form.

Og ups, nu fanger bordet vist… må til tasterne og se hvordan jeg kan få det til at virke. ?

CarolineS
    Participant

@sexysatan Mmmm. Man skal passe på, hvad man siger her 😉

Du behøver ingen sejere kværn, hallo, vi taler om noget, der skal matche en Berlingo 😀

God arbejdslyst. Glæder mig stadig :p

Sexy Satan
    Participant

@carolines yep, havde ikke tænkt over man nok ville blive taget på ordet.
    Men udfordringen og scenariet er jo godt nok, så mon ikke det lykkedes?
    Måske jeg spørger SyndigC til råds undervejs, men ellers skal jeg nok huske dig når jeg en dag bliver færdig. 😉

CarolineS
    Participant

@sexysatan #SyndigC er altid klar til sparring på lækre, underlødige tankespind. Sæt bare i gang 😉

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.