Dette emne indeholder 9 svar, har 7 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 10 måneder, 1 uge siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Der var engang nogen, der kom til at love noget med en Årskavalkade og så var der også på et tidspunkt noget med en, der kom til at falde i søvn halvvejs igennem december måned 😆

MEN – mange ting kan man sige om SyndigC, og det kan godt være, hun og SarteC sommetider er lidt sløve i optrækket, men når de lover noget, så holder de det, og derfor skal I naturligvis ikke snydes for det, der var tænkt som festfyrværkeriet på årskavalkaden, nemlig årets kys.

Og så tænkte jeg faktisk på, om ikke det var en idé at C’erne var super-søde (haha, as if!) og give Jer alle en lille julegave. Bare sådan fordi jeg faktisk synes, det er superhyggeligt, at I læser med og er skønne til at kommentere og komme med skøre kommentarer på chatten 😎

SødeC vil ovenikøbet være så large, at I selv må vælge, hvad I kunne tænke Jer. SarteC tør dog ikke give frit valg på ALLE hylder, så her er tre valgmuligheder. Det er nogle af de kåringer, jeg aldrig fik ud gennem fingrene i december måned, så hvis der er en af dem, I har lyst til at høre mere om, slutter jeg Årskakavalkaden af om et par dage (…jaja, eller uger :lol:) med en special edition og historien bag den kåring, I er mest nysgerrige på.

Låge nr. 1: Årets bedste kompliment
    Låge nr. 2: Årets opsang (som vel at mærke, IKKE er til hele det mandlige køn på én gang 😉 )
    Låge nr. 3: Årets værste date

Nu tilbage til det med kysset. Jeg havde jo ligesom ventet så længe, som muligt med den i håb om at nogen ville komme til at slå den (eller som minimum prøve), og nu er det så d. 8. januar. Jaja, detaljer detaljer, men her er den :mrgreen:

Årets kys

2016 bød på… ehm… en stribe kys. Så har jeg hverken sagt for meget eller for lidt 😈

Jeg håber jo hver gang lige i de splitsekunder der går, før jeg sætter læberne mod hans, at det ville være endnu mere lækkert end ham, der kyssede mig sidst – kald mig bare naiv – men fakta er bare, at sådan går det altså ikke altid. Faktisk aldrig.

Årets bedste kys var nemlig også årets første – og lad mig bare sige, det ikke er fordi, han så er den eneste, jeg kyssede på det forgangne år, selvom jeg dog godt nok endte med at gøre det mere end bare ved den ene lejlighed 😛

Året var kun et par dage gammelt, da jeg havde inviteret denne her søde, søde mand på kaffe en eftermiddag. Jeg husker ikke længere, om vi overhovedet FIK kaffe, jeg husker bare kysset. Eller kyssene om man vil. Hvornår går man fra at der er tale om ét kys til at det bliver til flere? Altså indimellem skal man jo trække vejret, uanset om man har lyst til at slippe hinandens læber eller ej, right?

Nå men i hvert fald så var manden bag årets kys også manden bag årets date – og derfor har det ikke fået en kåring for sig selv. Eftermiddagen med ham var ikke specielt syndig, medmindre syvmilliarder kys og hænder under hinandens tøj som to teenagere tæller som syndigt (jaja, det var jo ligesom i starten af året – og SyndigC skulle lige have luft under vingerne først 😉 ), men den var f*ndme hyggelig og helt og aldeles ukompliceret!

/C *Aaaaah. Januar. Finally – Kære 2017: Kan vi godt lige aftale, at årets første ikke også bliver årets bedste denne gang? 😳 *

Dark Side
    Participant

Jeg vælger året værste date… er sikker på den er et grin værd.

Haderslev
    Participant

@dark-side Dén er jeg med på!

Mr.Sexsulten
    Participant

Jeg tilslutter mig også låge nr 3  🙂  😉

Anonym

Låge nr 3 🙂

CarolineS
    Participant

Oh dear… Jeg begynder at kunne fornemme, hvor vi er på vej hen ???

Oops ?

Mr. C
    Participant

Låge nummer 3… 😈
    Er det en 30 sekunders låge ? 😆

CarolineS
    Participant

@mr-c Haha. Nej! …men det er lige før jeg ville ønske, Mr.30-sekunder var årets ringeste :/

Sexy Satan
    Participant

Dét er ikke fair.

Årets opsang kunne selvfølgelig godt lyde spændende, men årets kompliment er bare så fristende at jeg MEGET gerne ville hører hvad det indebærer.

For hvad kan du finde på af andre valgmuligheder der kan friste så meget… Så ser man bomben – fuldt på højde med en youtube-film kun med børn der kommer til skade.

Det er så forkert, men der er bare ikke noget mere fristende end ting der går galt. Så mit endelige svar er, dårlig date.

CarolineS
    Participant

@sexysatan

Hvad kan jeg ellers finde på, siger du?
    Nogle af dem, der ikke nåede med, var Årets bedste knald, Årets mest grænseoverskridende og Årets Overraskelse vol. 2 – på den ufede måde, du ved 😮

Men jeg kan godt se, det er svært at slå bomben. Stay tuned 😉

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.