Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  farmerlir4 1 uge, 2 dage siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

For lidt over et års tiden siden blev jeg på det groveste lokket noget så uanstændigt til at begynde at skrive en blog. Jeg har været nervøs undervejs – jeg vil endda gå så vidt som til at sige, det indimellem har været ret grænseoverskridende at dele min dirtyness med alverden – men det har f*ndme også været en fest!
    Derfor var det heller ikke voldsomt svært at overtale mig til at flytte festen et andet sted hen – og slet ikke når jeg blev lokket med udsigten til en fest med langt flere gæster. The bigger the pool, the better the party, right? 😉
    Det er også hovedårsagen til, jeg har været så stille de sidste par måneder. Sådan en flytning der tager tid (særligt når det også lige skal passe ind i programmet med mænd og sex og dates og den slags 😉 ) – men nu er jeg klar.
    Fremover kan I finde mig her:
    Indholdet i min blog bliver præcis, som I kender det. Jeg er stadig lige nøjagtig, som I har set mig her, og bloggen vil fortsat handle om SyndigC, SarteC – og lige nu også SingleC. I første omgang vil min nye adresse blive skudt i gang med en snak om mit livs første Bootie Call, og så kommer jeg også til at løfte sløret for, hvordan det egentlig gik med at få dyppet tæerne i vandkanten henover sommeren.
    Fordi I har været så skønne til at læse med og kommentere på mit første år som ”løs på tasterne”, og fordi flere af Jer faktisk også har prikket lidt til mig henover sommeren og undret Jer over min stilhed (Tak – I er f*ndme søde!), så synes jeg også kun, det er fair, I får nyheden som de første: SyndigC’s tællemaskine ER blevet nulstillet 😉
    Hvis I vil vide hvordan og med hvem, så må I følge med mig over til mit nye hjem.
    Nu flytter jeg nemlig – og jeg håber virkelig, I flytter med!
    /C *Let the fun and games begin, vol. 2*

farmerlir4
    Participant

Min Mand og jeg søger en fræk fyr til at peppe lidt op herhjemme vi er søde og naturlige og vil bare gerne have nogle liderlige oplevelser med mig i centrum er du med på legen så skriv. bit.do/dSKv4

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.