Dette emne indeholder 16 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af  farmerlir4 1 uge, 2 dage siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Jeg er en skovl til nytårsfortsæt!

Dels fordi hvad filan er fidusen i at lave planer, der skal gælde i et helt år, hvis du udmærket godt ved, at når du rammer 17. januar, så har du opgivet eller trådt ved siden af?

Derudover også fordi, hvis der er noget i mit liv, det er vigtigt at få lavet om på, eller oplevelser og udfordringer jeg gerne have, så er det jo da vigtigt lige nu, og ikke først til januar.
    Tænk sig, om SyndigC skulle få den geniale idé i februar, at NU tager jeg min wingman under armen og besøger den der Swingerklub, som jeg har drømt om, så går jeg sqda ud af mit gode skind, hvis det skal vente til efter nytår, bare fordi det skal kunne være et punkt på en liste, som jeg så kan krydse af og føle mig ih-og-åh-så-god, fordi jeg gjorde det, der stod på listen 🙄

Ej…
    Jeg forstår sq ikke rigtig det der mednytårsfortsæt.

Jeg hader også to-do lister (altså udover den der I ved nok 😉 ), men derfor har jeg alligevel i år forsøgt mig med bare lige 5 minutters selvransagelse for at se, om ikke jeg kunne finde et par tricks til at gøre 2017 frækkere end 2016.

SyndigC’s nytårsfortsæt:
    Sig mere nej – hellere ingen sex, end dårlig sex.

Vurderingen af god og dårlig er umulig at lave på forhånd, når man det meste af måneden stadig nøjes med efterveer af kravlenisser og kransekage, så hvis det her skal gennemføres, må det starte ud med et mål om ingen sex i januar. Bare for lige at starte med en detox. Det skulle være så sundt, har jeg hørt… I know. C blev også selv chokeret! 😯

SarteC’s nytårsfortsæt:
    Sig mere ja – No guts, no glory – Du kan ikke være sart for evigt.
    Haha. Hvem modarbejder mon hvem her? 😆

Nu er januar snart gået. Det gik alt for stærkt. 1/12 af året allerede. Jeez altså, how did this happen?

Men hvordan er det så gået? Hvad har jeg opnået?
    Haha – ikke en skid! I hvert fald ikke af det, der var meningen.
    Min liste ser ellers så nem ud, meeeeen… ja… altså… Det er den ikke. Jaja, nogen er faldet i gryden, so shoot me.  :mrgreen:

SyndigC har kun en enkelt gang vasket sengetøj på grund af andre end sig selv og SarteC er udfordret af et manipulerende fjols, det ikke er p*ssenemt at slippe af med igen (Hallo – det var jo ligesom der, det ville have været smart med et nytårsfortsæt, der tvang mig til at skrue ned for kontakt til fremmede mænd, ffs!)

Hvad siger Jeres start-status på det nye år? Kæmper I også med at overholde Januar-Uden-Sex eller har I fuld knald på med fest og god samvittighed? 😈

/C *Som et lille plaster på såret, har AltForDamerneC fået sit eget kontor på jobbet, men det hjælper ligesom ikke på det der tårnhøje behov for kropskontakt, som SyndigC er udstyret med. Eller… det kunne det selvfølgelig komme til, hvis nu… Ehm… Nevermind  😳 *

Haderslev
    Participant

Jamen her er jeg faktisk med på SyndigeC’s opgave – sig mere nej… Derfor undre det mig denne charmetrold jeg mødte i torsdags og blev grumt afvist, natten til lørdag tog med hjem.. Altså jeg havde sagt på forhånd jeg ikke havde interesse i sex, men meget meget mere i at putte. Om jeg havde haft miss red på besøg eller ej, havde jeg sagt det samme..

Vi var hjemme 4.30 cirkus og han gik først 15:30 om lørdagen – det er yderst længe siden jeg har hygget mig så meget, selvom der ikke blev sagt meget.. Han skal virkelig roses, hænderne gik ikke på opdagelse uden lov og havde stiv pik hele dagen.. Ej, kan ikke prale af vi bare lå i ske og nussede hinanden på armene, men det var ikke det der overdrevet grams på patter mellem benene.. Nope, det var forsigtige berøringer på arme, fingrespidser og øreflipper – ikke dårligt overhovedet.. Faktisk meget bedre end 2 ryk og en aflevering kind a thing..

Nå, pointen var at jeg faktisk vil sige mere nej, for at finde det rigtige ja… Sex skal stoppe med at være intetsigende små fixes.. Har jo drømmen om at finde Mr.Right – en gang…

• Dette svar blev ændret 9 måneder, 3 uger siden af  Haderslev.

CarolineS
    Participant

Årh krammedates er altså fantastiske!

Jeg vil os’ ?

Haderslev
    Participant

Det er noget af det hyggeligste !!

CarolineS
    Participant

Skal vi aldrig høre lidt mere om ham der din kramme-dater, @haderslev ? 😉 😛

Haderslev
    Participant

@carolines der er ikke så meget at fortælle.. Der var god kemi men nu er han rejst til New Zealand og Australien i jeg ved ikke hvor lang tid… Endda inden jeg tog mig sammen til at knalde ham…

CarolineS
    Participant

@haderslev Dårlig timing altså!

Haderslev
    Participant

@carolines Jeps det er lige før dårlig timing er mit speciale…

CarolineS
    Participant

Hey @haderslev – vi kan gå på fælles krammejagt? Vi fik aldrig udnyttet @mr-c ‘s tilbud om at trække i chaufførkostumet 😛 😉 :mrgreen:

Haderslev
    Participant

@carolines – Det kunne være så super hyggeligt og virkelig sjovt! Hvad siger @mr-c?

Mr. C
    Participant

Hey I to forstadsfruer @carolines & @haderslev 😈
    Jeg ejer jo ikke et ordentligt chauffør kostume, men kunne mankini og hat gå an 😆
    Jamen så må vi vel finde en dag hvor I skal køres til krammedates 😯

CarolineS
    Participant

Mankini? 😯
    Jeg er faktisk ikke sikker på, jeg mangler kram SÅ meget, at det er den pris værd 😆

Mr. C
    Participant

Arrrgh @carolines.. skulle jeg ikke kun være chauffør :mrgreen:
    Vi lejer da en limosine hvor der er tonet glas imellem chaufføren og kramme fruerne 😯

CarolineS
    Participant

@mr-c Kun chauffør? Jojo, bevares 😆
    Jeg husker bare noget med nogen, der skulle øve sig i eh… du ved… *indsætselvupassendetingogsager* på vejen. Noget med mange røde lyskryds og den slags. Men du kan selvfølgelig godt blive fri – #KrammeC siger da ikke nej tak til LuksusLimoLeg med @haderslev 😛

Haderslev
    Participant

Luksuslimoleg.. Mmmh lyder som en deeejjlliiiiggg leg!

CarolineS
    Participant

Mmmm! 😉

farmerlir4
    Participant

Min Mand og jeg søger en fræk fyr til at peppe lidt op herhjemme vi er søde og naturlige og vil bare gerne have nogle liderlige oplevelser med mig i centrum er du med på legen så skriv. bit.do/dSKv4

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.