Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 1 år siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

2 ting:

1.
    Jeg er meget begejstret for de nye muligheder, der er for at formatere ens tekst med kursiv og fed og den slags. Eller det vil sige; det var jeg lige ganske kort. Fordi – når man (eller kun mig?) skifter fra visuel til tekst, så kan jeg ikke skifte tilbage igen. Jeg kan altså ikke skrive og formatere og halløj – og så hoppe over i den anden funktion og se, om det ser ud, som det skal, før jeg poster det – og så hoppe tilbage og ændre, hvis der er ged i noget. Og jeg kan heller ikke længere formatere nye indlæg. Knapperne er pist væk.

Jeg har prøvet både Chrome og IE. Det hjælper hverken at logge ud eller genstarte browseren. What to do?

2.
    Ligger I inde med en genvejsliste over smileys, der dur til indlæg? Og kan man I så fald allernådigst anmode om at få en kopi?
    Nogle af de helt gængse dur fint. 🙂 😀 😮 f.eks. – men :$ og :p dur f.eks. ikke. Jeg har i indlæg forsøgt mig med at bruge de genveje, der dur i chatten, f.eks. :scream: og :innocent: , men de dur heller ikke i indlæg.

SarteC synes det er ærgerligt, at hun hverken kan finde ud af at lave rødme- eller englesmiley 😉

På forhånd tak for hjælpen 🙂

WEBMASTER
    Keymaster

Hej

Beklager den lange svartid, jeg skal forsøge at svare på dine spørgsmål.

1. Tak for at gøre opmærksom på problemet, jeg vil forsøge at få det rettet – så denne fejl ikke opstår.
    2. Jeg får lavet en liste over de muligheder der er og laver et indlæg hvori de står, så kan man altid hente dem der, jeg laver et link her i tråden til overblikket.

CarolineS
    Participant

Du er en skat *indsætselvdenderkyssesmiley,jegikkekangenvejentil* 😉

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.