Dette emne indeholder 10 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 1 år siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Jeg skal på forhånd beklage på det allerdybeste, hvis nogen synes, at nu bliver det altså lige klamt nok, men men men – det er ligesom risikoen ved at læse med i mit lille univers. Det kan ikke være lutter lagkage det hele. Og i øvrigt er der en, der for ganske nylig har sagt, at SarteC ikke er en sk*d sart længere og så må I altså bare finde Jer i, at C åbenbart ingen hæmninger har for tiden – eller skyde skylden på ham, der var flabet nok til at sige den slags 😉

Vi skal ind på et emne, der for langt de fleste seksuelle væsener har været eller til stadighed er et issue på ret fast basis. Den der tid på måneden, hvor kvinders undervogn er sendt til rustbehandling. Hvor de har malere i kælderen. Ugen hvor Tante rød er på besøg. Den alt for ofte tilbagevendende periode, hvor kommunisterne holder fest i lysthuset.
    Kært barn har mange navne – i det her tilfælde synes jeg godt nok ikke, barnet på nogen måde er kært, men det er der bare ikke alverden, jeg kan gøre ved.

Jeg er ikke verdens bedste til at tale med kvinder, ja jeg ved sq ikke hvorfor, men mænd er bare nemmere! Derfor har jeg også kun en håndfuld mænds syn på sagen – og så naturligvis min egen, så for min nysgerrigheds skyld, ville det være oplagt, hvis nogle af de kvindelige læsere, ville byde ind her 😉

De holdninger, jeg har mødt fra de mænd, jeg har talt med, spænder vidt. Det er også der, jeg har hentet inspiration til overskriften. To af udtalelserne – i hver sin ende af spekteret er nemlig disse:

Mand A: Jeg er f*ndme ikke nogen slagterhund
    Mand B: Rigtige sømænd sejler også på blodrøde have

…og så er der selvfølgelig alle dem, der lægger sig et sted imellem, og mumler et eller andet svar med, at man jo bare kan knalde i badet eller lægge et håndklæde under. At sex i de dage er okay, men at de altså ikke giver oral.

Der er også dem, der decideret tænder på kvinder allermest i den uge (wtf?) og dem, der ikke gider, fordi der er for lidt friktion, når der er så vådt (Ladies, træn nu den bækkenbundsmuskulatur!)

Der er mange flere, men nu er det jo ikke alle mænd, der fortjener spalteplads, og så ER emnet også vendt massevis af gangen før, så jeg nøjes med de par stykker, jeg har nævnt og så slutter jeg af med mit eget syn på sagen.

Honestly – Jeg synes, den uge er p*sseusexet!
    Jeg føler mig overhovedet ikke attraktiv eller lækker på nogen som helst facon i den periode, og uanset om man tror på SarteC’s eksistens eller ej, så ER det altså bare ikke nemt at lokke SyndigC til fest og ballade, når C synes, hendes krop bare er r*virriterende.
    Paradoksalt nok så er det også lige præcis de dage hver eneste måned, SyndigC er allermest l*derlig. Altså come on, mand! Hvem f*nden har opfundet det system?!?

Nu kunne jeg godt bare være sur i en uge hver 28. dag, men det hjælper jo ligesom ikke rigtig noget på SyndigC’s lyster, så jeg har fundet en løsning. En model, der både tilgodeser SyndigC’s alt for ofte umættelige behov samtidig med at hverken sømanden, slagterhunden eller dem midt i mellem har brokket sig.

Tillad mig at præsentere: #Blowjob-week!

/C *Og pludselig får den uge en helt anden og meget mere lækker funktion end bare at forvisse mig om, at der ikke er en bolle i ovnen*

Haderslev
    Participant

Det er nemlig blowjob-week!!!! Jeg føler mig også rigtig klam og oppustet, men er hammerliderlig i den periode.. Forstår det ikke.. Ved fra veninder de ar det på samme måde…

Dark Side
    Participant

Melder mig også under fanen. Er rent ud sagt pisse liderlig, men føler mig heller ikke særlig lækker i de dage.
    Sex under bruseren… eller med bruseren er ok. Men jeg har i den grad lyst til pik og helst meget af den.

Mr. C
    Participant

@carolines når man stikker snudeskaftet frem får man ind imellem et hak i tuden, en vis skepsis eller undren.
    Men jeg må give den herre ubetinget ret i at “Sarte” C er stærkt på tilbagetog, dog synes jeg navnet klæder en #ulvifåreklæder 😛

Sømand eller slagterhund..
    Det er svært at spille kostbar når man er liderlig, ha ha
    I badet, old fashion way eller blowjob day er helt ok, dog springer jeg personligt Tatar over !

Ved dog ikke helt hvordan det matcher en som er fræk som en slagterhund og kommer rund som en anden sømand..

CarolineS
    Participant

@haderslev @dark-side Tak De’ Damer. Dejligt at vide, SyndigC ikke er den eneste, der er på nippet til at knalde samtlige brandhaner, dørhåndtag og lygtepæle, når Tivoliet er lukket.

@mr-c #Ulvifåreklæder? Mmm. You have no idea 😉

Sexy Satan
    Participant

Når I åbenbart bliver ekstra lystige i den periode, så kan man vel ikke nægte jer afløb for lysterne? 😉
    Om det så er at hjælpe med fingrene, godtage blowjob-week, knalde i badet eller på et håndklæde…
    Det er ikke noget der tænder mig, men skræmmer mig heller ikke.

Dog bliver forspillet noget mindre kreativt, og jeg holder mig også væk de dage med mest “tryk på”.

Men har aldrig forstået dem der siger at så får hun den bare i røven (er det kun i mandehørms situationer den ryger på bordet?).
    Hvis man har så meget imod blod, hvordan kan kanalen for brugt mad så være okay? 😛

CarolineS
    Participant

@sexysatan Præcis! Det er faktisk overhovedet ikke i orden, at nægte os afløb for lysterne – og helt ærligt; hvilken mand vil ikke godtage blowjob-week? 😉

Det med bare at få den i r*ven i stedet er ikke kun Trump-agtig mandehørmssnak. Der findes skam mænd, der reelt tænker, det er løsningen 😮

Sexy Satan
    Participant

@carolines – Bare rolig, der skal nok sidde en misforstående ridderlig skikkelse et sted og synes det er forkert at på den måde skulle nyde på kvinder bekostning af de ikke selv kan få noget ud af det. 😉
    Men i min verden – så gør han jo nok noget forkert i situationen. 😛

CarolineS
    Participant

@sexysatan Du får mig ikke til at sige et eneste ondt ord om mænd, der har fokus på kvinders nydelse (dem er der generelt alt, alt, ALT for få af, imo), men det skal være kvindens forståelse af nydelse – og ikke hans. Ergo; hvis kvinden nyder at give BJ, så skal han dælme bare stå til rådighed – også selvom, der indimellem er en risiko for, at det betyder 17 blowjobs på 5 dage. Basta!

Sexy Satan
    Participant

Det prøver jeg heller ikke at få dig til – eller på nogen måde give udtryk for at man ikke skal have fokus på.
    Men synes ofte der er tendens til man ikke kan debattere uden der kommer en eller anden over retfærdigheds søgende person som skal fortælle hvor forkert det er. Og ofte er den/dem det handler om slet ikke blevet stødt på nogen måde.

CarolineS
    Participant

@sexysatan Det har du helt ret i, og jeg er enig med dig i, at det er en enorm kedelig samfundstendens. Jeg fryder mig bare over, at den slags belastende individer har vi heldigvis ikke herinde 🙂

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.