Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  CarolineS 6 måneder, 2 uger siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Jeg har været væk! 😯
    Lad os bare være ærlige. Jeg har været virkelig, virkelig stille. Jeg har savnet Jer – men det har været et ret bevidst valg. Nu tror jeg faktisk nok, jeg er tilbage – hvis I da vel at mærke stadig vil ha’ mig 😉 – og så skal I selvfølgelig ikke snydes for en opdatering på, hvad der er foregået hos Sarte, Syndige og Småsure C.

Here you go :mrgreen:

Runde 1:
    –          Til kvinden, der trods massive advarselslamper alligevel ender med at gå på date med en mand, der… tadaa (!) viser sig at være en nar
    –          Til kvinden, der nyder chefen tager hende på låret under frokostbordet 😳
    –          Til kvinden, der naivt forventer, det er okay at overnatte efter nogle afklædte shananigans, når hun er blevet inviteret på middag og (doh!) overnatning på hotel
    –          Til kvinden, der virkelig ikke lykkes særlig godt med at holde igen overfor den sødeste, unge, yderst generte, stakkels fyr og derfor ender med at gøre ham så befippet, at han trækker følehornene til sig
    –          Til kvinden, der midt i morgenkaos og ”jeg kommer for sent på arbejdet om lidt”-stress alligevel liiiiige finder tid til at sende et par nudes til fremmede mænd #SyndigC
    –          Til kvinden, der bliver ved med at lave samme fejl med samme type mand og forvente et nyt resultat
    Og så lige her til sidst en mental lussing til nogle, vi allesammen godt ved, ikke er mig;
    –          Til kvinderne, der ”lukker for det varme vand” i stedet for at løse problemet, når de er utilfredse med et-eller-andet i deres forhold og/eller ved deres partner

Så la’ da vær’!

Runde 2:
    –          Til manden, der bliver ved med at sige, han har lyst, men som alligevel aldrig kommer ud af starthullerne og følger op med en ordentlig invitation (for the love of anything holy – P** eller hop af potten 🙄  )
    –          Til manden, der drikker sig hammerlam og truer med selvmord, når han bliver afvist
    –          Til den gifte mand, der for første gang vover sig ud i noget med en anden end sin kone, og som starter daten ud med ordene ”jeg kan ikke det her”, og som så alligevel bliver fornærmet, når *host* nogen ikke vil knalde med ham
    –          Til manden, der bliver sygeligt jaloux og tøsefornærmet, når kvinden han har chattet med i ti minutter ikke automatisk dagen efter sletter sin profil, så ingen andre kan komme i kontakt med hende, fordi ”hans kvinde skal ikke chatte med andre mænd” (jeg er ikke nogens ejendom, thank you very much!)
    –          Til mænd, der går stalkercrazy og ikke forstår, det er langt bedre stil selv at spørge nysgerrigt ind til én, man har fået et crush på fremfor at lave sit eget, skumle google-baggrundstjek på fremmede kvinder #SarteC
    –          Til manden, der er så naiv, at han tror, kvinder ikke kan gennemskue, at det er ham, der står bag en stribe af nye profiler, når han er blevet afvist på den originale
    –          Til mænd, der siger tak efter sex (wtf?)
    Og som afslutning på denne runde, følgende opsang;
    –          Til alle mænd (og kvinder i øvrigt også!) som ikke forstår, at ganske jævnligt så betyder nej sq rent faktisk bare nej

Så la’ da for f*cks sake vær’!

Runde 3:
    –          Til mobiltelefonen, der løber tør for strøm på det allermest kritiske tidspunkt i en ret så ophedet telefonsexsamtale
    –          Til hele konceptet med cølibat og at fratage sig selv glæderne ved sin egen krop
    –          Til det webcam, der tænder af sig selv midt i en somewhat kompromitterende Skype-session (Det er forbudt at grine 😆 )
    Og som prikket over i’et og slutningen på recap’et over C’ernes forår;
    –          Til den russiske armada, der indtager kvindekroppen et par dage for tidligt og dermed spolerer muligheden for en happy ending på den første date i flere måneder

Arhmen come on, altså. Someone give me a freaking break – SÅ LA’ DA VÆR’!

/C *kvinden, der i en sær kombination af forårskuller og sexcølibat, stadig er røvforelsket Johnny Sins* 😎

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.