Dette emne indeholder 21 svar, har 11 stemmer og blev senest opdateret af  natur 9 måneder, 3 uger siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Nå ja altså, når der ikke er nogen, der gider lave irl-ballade, så må jeg jo sætte gang i festen herinde i stedet – who knows, måske det kan udvikle sig 😉

Der er enkelte gengangere i spørgsmålene fra sidst, men derudover er det en blanding af ideer fra nysgerrige læsere, en helt ualmindelig nærgående admin og så en håndfuld af mine egne spørgsmål.

Det gik fantastisk sidst, så jeg håber, I gider lege med igen – og så glæder jeg mig til at se, hvilke hemmeligheder, I ryster ud af ærmerne denne gang  😎

/C *er vist ved at udvikle en ekshibitionistisk side 😳   *

Blå Bog Side 2 – CarolineS

Alder: 32
    Landsdel: Nordjylland
    Civilstand: Single
    Børn: 0

Naturlig, trimmet eller glat? Jeg kører for det meste en kombi-løsning og jeg må indrømme, at jeg foretrækker, at mænd gør det samme.
    Ja eller nej til silikonebryster? Nej tak
    Betyder pikkens størrelse noget? Argh men søde mand, det er så dumt at spørge om den slags. Kloge kvinder er også for længst holdt op med at spørge, om deres røv ser stor ud i deres nye jeans. Hvis du er nødt til at spørge, så kender du godt selv svaret allerede  😉

Har du mødt nogen herfra irl? Ja
    Står der Berlingo på din to-do liste? Haha. Ehm. Ikke længere…

Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få? 7
    Hvornår fik du sidst orgasme? 27 minutter siden
    Har du nogensinde faket? Hahahahahahaha. Det er ris til egen r*v at fake med en fast partner, men ja – det har jeg. More than once.

Hvad er din værste sexskade? SarteC har ingen sexskader i bagagen. SyndigC kender kun begrebet #LækkerØm  :mrgreen:
    Hvad er din vildeste sexfantasi: Det spørgsmål får jeg faktisk tit – og derfor er det med, selvom mit svar plejer at skuffe. Helt ærligt så rangordner jeg altså ikke mine fantasier. Det, der står øverst kan svinge fra dag til dag afhængig af mit humør, og hvem jeg drømmer om at udleve dem med. Dem, der har læst med i et stykke tid vil dog vide, at såvel dominans som ekshibitionisme indimellem står ret højt på listen. Men hvad er en blå bog uden nye, friske afsløringer, så her kommer endnu en fra min to-do; jeg leger med (og til 😛  ) tanken om en tur i klub.

Antal første dates i år: Et par stykker mere end sidst, men ellers har jeg faktisk været forbløffende artig henover sommeren *indsæt selv den der engle-smiley, I ved nok* 😆
    Sidst jeg havde sex var: Når man går fra at tælle dage til at tælle uger, så ved man, det ikke er godt nok. Og så siger jeg ikke mere om det. #SkuffedeC går på juleferie. Jeg lover, at hverken Sart eller Syndig kommer med et eneste ord mere i år om mangel på sex!

Mr. C
    Participant

Blå Bog Side 2 – Mr.C

Alder: 43
    Landsdel: Fyn
    Civilstand: Kompliceret single
    Børn: 1 (men smider gerne en håndfuld karameller når jeg går forbi en børnehave  😛 )

Naturlig, trimmet eller glat? En lille glat ting i ægte skind, kort trimmet oppe over  😆
    Kvinder må MEGET gerne være helt glatte eller en fartstribe oppe over.
    Ja eller nej til silikonebryster? Nej tak, store naturlige kloder er klart at foretrække.
    Betyder pikkens størrelse noget? Ja, det tænker jeg den gør for rigtig mange.
    Står der Berlingo på din to-do liste? Ha ha nope, men de kvinder jeg kigger efter i de dyre biler, kigger mærkeligt nok ikke min vej… Så måske Berlingo kommer på listen til sidst.

Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få? 2,  en lille eller en stor (man kan vist ikke tippe uafgjort her)
    Hvornår fik du sidst orgasme? Igår
    Har du nogensinde faket? Ikke ret nemt når man er en mand, men har helt sikkert faket en lille kedelig orgasme større end den var. (man er vel en gentleman)

Hvad er din værste sexskade? Sexskade som i fysisk skade ?
    Sprang strengen under pikhovedet sprang i en vild doggy-style. Var så sød at stoppe fordi hun blødte ud af missen… Men ak, den Tarzan stolthed faldt sammen med rejsningen da jeg så kilden til blodet.
    Der gik MANGE uger med en øm trold og efter anden gang den sprang, måtte jeg til lægen og have den fjernet med laserstråler, piv

Hvad er din vildeste sexfantasi: Har vist ikke nogen efterhånden, tager det blot som oplevelser når muligheden byder sig.
    Derimod er nogen oplevelser værd at gentage igen og igen!

Antal første dates i år: Ingen rigtige dates, men en del ”første og anden gangs oplevelser”

Sidst jeg havde sex var: Tæller blowjob i arbejdstiden med til sex ?

Sexy Satan
    Participant

Alder: 33
    Landsdel: Fyn

Naturlig, trimmet eller glat? Det er oftest trimmet, men nogle gange kommer skæret lidt tættere på.
    Ja eller nej til silikonebryster? Sortere ikke nogle fra, på det grundlag.
    Men er på den anden side heller ikke løbet ind i et par købe-vafler endnu.
    Betyder pikkens størrelse noget? For mig, eller dem der møder den?

Har du mødt nogen herfra irl? Nej, heller ikke fra andre novelle-sider.
    Står der Berlingo på din to-do liste? Hvis jeg havde en liste, kunne det godt være.
    Kan kun være bedre/nemmere end i en Yaris.

Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få? Kun én – den gode. Hahaha…
    Hvornår fik du sidst orgasme? I går, eller var det i søndags?
    Har du nogensinde faket? Altså sagt hun var køn, for at få sex? 😉
    Svaret er nej.

Hvad er din værste sexskade? Jeg blev en gang ret forpustet, tæller det?
    Hvad er din vildeste sexfantasi: Tror bare jeg tager det som det kommer.

Antal første dates i år: 5?
    Sidst jeg havde sex var: Øhh… Efter efterårsferien.
    “Glemte” vist af få det noteret i kalenderen.

Haderslev
    Participant

Alder: 24
    Landsdel: Sønderjylland

Naturlig, trimmet eller glat? Trimmet
    Ja eller nej til silikonebryster? Jeg skulle ikke selv have dem ihvertfald.
    Betyder pikkens størrelse noget? Det vigtigste er helt sikkert om han kan bruge den… En lille pik kan være god når blot han ved der skal kæmpes ekstra.. Derudover kan den jo også være for stor, især hvis forarbejdet ikke har taget tid nok…

Står der Berlingo på din to-do liste? Nej.. Der stod corsa på et tidspunkt.. Mercedes kan anbefales forresten 😛

Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få? Det ved jeg faktisk ikke……. *Klør mig lige i håret* – nope jeg ved det faktisk ikke…
    Hvornår fik du sidst orgasme? 3 timer siden
    Har du nogensinde faket? Ja…. Er det ikke en kvindeting vi alle tyrer til en gang imellem?

Hvad er din værste sexskade? Blåmærker… Et smertefuldt bækken i flere dage efter en hård omgang.. Og så bliver jeg nogen gange
    Hvad er din vildeste sexfantasi: Dét varriere virkelig meget og kommer an på, hvem det er med.. Leger med tanken om at finde en uskyldig lille dreng, som intet aner om min voksende domina side… Og så ellers bare være ubeskrivelig urimelig… Bare fordi jeg har behov for at hævne mig, for alle de dumme fyrer der har ødelagt mig….0

Antal første dates i år: Puhh ingen seriøse dates må jeg nok sige…
    Sidst jeg havde sex: I fredags og et no go mindre på listen……

CarolineS
    Participant

@haderslev Jeg vil godt høre lidt mere om de sexskader der. Du bliver nogen gange…? ?

Og til @sexysatan og @mr-c Tak fordi, I leger med. Og hallo – hvad pokker er det med alle de fynboer? ?

Haderslev
    Participant

Hovsa.. .Øm i kæberne 😉

Mr. C
    Participant

@haderslev.. øm i kæberne er ikke en sexskade, men burde være enhver kvindes lod i livet 😆

Haderslev
    Participant

@mr-c Der er et eller andet der provokere i den kommentar, men det er jo stadig et kompliment i og med du bruger ordet “burde”… Såe…

Misjulie
    Participant

Misjulie

Alder: 20
    Landsdel: Syddanmark
    Civilstand: Forhold

<b>Naturlig, trimmet eller glat?</b> Jeg er glat, nyder når min hud er dejlig blød efter barbering.
    <b>Ja eller nej til silikonebryster?</b> Det har jeg sku ikke brug for har størrelse 70 j og håber ikke de bliver større
    <b>Betyder pikkens størrelse noget?</b> Jeg er vand til en stor pik men vil mene at det handler mest om fyren kan bruge den da jeg har prøvet en del aligevel i min unge alder startede som 13 årig har prøvet små og store, jeg må indrømme at der også har været nogen der var for små… Helt ærligt har prøvet at jeg ikke viste vi havde sex troede jeg fik finger!!!!

<b>Har du mødt nogen herfra irl?</b> Nope.

<b>Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få?</b> Ja der er nok en del jeg kan lære om det
    <b>Hvornår fik du sidst orgasme?</b> Mmhe skal jeg nu også regne.. ja det må være 12 timer siden ca
    <b>Har du nogensinde faket? </b>Ja det har jeg mange gange orker ikke den samtale, især ikke ved engang sex. Fyren fatter nok måske at der var noget galt når jeg ikke ringer tilbage eller knepper hans kammerat.. ups.

<b>Hvad er din værste sexskade? </b>

jeg har sku ikke haft nogen men, været øm ja og hvad så det er da kun dejligt at kunne mærke at man er blevet kneppet godt og grundigt, også haft lidt rundt i min røv et par gange men det holder jo bare blodcirkulationen igang og det holder jeg meget af.

<b>Antal første dates i år:</b>  ingen dats, ikke været nødvendigt ?
    <b>Sidst jeg havde sex var:</b>  uuhh ja det var i går, og regner med jeg får her om en time når han kommer hjem er bare så pisse liderlig!!

Håber i har en dejlig aften og bliver tilfredsstillet ?

Sexy Satan
    Participant

Hahahaha… 2 fynboer er simpelthen “alle de”, @carolines. 😛

Så vidt jeg kan se er der vist lige så mange fra Jylland og en joker fra “Syddanmark” – regionen dækker i hvert fald begge områder. 😉

CarolineS
    Participant

@sexysatan
    For dælen. Mjae okay, jeg kan godt se, jeg måske kom til at tale over mig der. Jeg mener… der findes jo lidt flere fynboer end blot de to her i tråden ? 😉

mrbig
    Participant

Alder: 45
    Landsdel: østjylland
    Civilstand: Gift
    Børn: 2

Naturlig, trimmet eller glat? Naturlig
    Ja eller nej til silikonebryster? Kan bedst lide naturlige.
    Betyder pikkens størrelse noget? Det hører jeg da den gør. Har en tyk krabat og som en kvinde engang sagde til mig så var jun kigeglad med det der “stak udenfor”. Det skulle hun ikke “bruge” til noget. Men vigtigst af alt er nok hvem pikken sidder på

Har du mødt nogen herfra irl? Nej ikke endnu – er helt ny her, men ikke fremmed for dating på nettet.
    Står der Berlingo på din to-do liste? Nope, men måske det hentyder til noget jeg ikke er helt klar over?

Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få? Svært at sige, men som regel er det godt 🙂
    Hvornår fik du sidst orgasme? 20 timer siden
    Har du nogensinde faket? Svært som mand, men kan godt kneppe videre efter jeg er kommet og bevare en vis stivhed…..:-)
    Hvad er din vildeste sexfantasi: uha…..har prøvet tre piger for mange år siden og den vender ofte tilbage. Ellers er jeg en meste ri at sætte rtealistiske og naturlige rollespil op og det giver  mulighed for mange fantasier….Sekretær til Jobsamtale   og den om kvinden der gerne vil have forhøjet sin livsforsikring og derfor skal interviewes live om sin livsadfærd…….er anvendt som voldtægtsleg flere gange…..for det er der jo en del kvinder der tænder på….men naturligvis ALDRIG  ægte rape.

Antal første dates i år: 2
    Sidst jeg havde sex: Blow på job igår….;-)

Minimax
    Participant

@carolines Jeg er også fynbo, men har boet så længe i Jylland, at jeg vist ikke kan diske op med noget så vildt som de andre fynboer. Med andre ord: Jeg er for genert, men dejlig leg… Tak for dine skønne opslag. Og nej, det her er ikke skrevet, fordi alt er sjovere end et AMU-kursus efter frokost.

CarolineS
    Participant

@minimax Om du er fynbo eller jyde, gør ingen forskel. Der er passer af plads til, du også leger med 😉

@mrbig Fantastisk at du som ny også deler af dig selv. Jeg er fan!
    Berlingo’en er en reference, man kender, hvis man har luret med et stykke tid. Hvis du har lyst til at vide, hvad det handler om, kan du læse det her: http://danskesexnoveller.dk/forums/topic/vil-du-se-min-berlingo/
    Så kan det være, det kommer på din to-do 😉

steffanh
    Participant

Blå Bog Side 2 – SteffanH

Alder: 20
    Landsdel: Midyjylland

Naturlig, trimmet eller glat? Det er lidt forskelligt, men for det meste trimmet
    Ja eller nej til silikonebryster? Siger ikke nej tak, så længe de ikke ser fuldstændig urealistiske ud, men naturlige er altid lækre!
    Betyder pikkens størrelse noget? Det vel mere om man kan finde ud af og bruge den! Men ved det ikke ?

Har du mødt nogen herfra irl? Nej, ikke endnu
    Står der Berlingo på din to-do liste? Tænker det skulle være en federe bil! ?

Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få? En?
    Hvornår fik du sidst orgasme? I går
    Har du nogensinde faket? Naaa, lidt svært som mand

Hvad er din værste sexskade? Lidt øm efter en hård omgang, eller ikke 😉
    Hvad er din vildeste sexfantasi: Noget med en ekstra pige i sengen, eller en gang reb

Antal første dates i år: 3
    Sidst jeg havde sex var: Det er en 2-3 måneder siden har ikke helt styr på det ?

Mr.Sexsulten
    Participant

Blå Bog Side 2 – Sexsulten

Alder: 39
    Landsdel: Midtjylland
    Civilstand: Gift
    Børn: 2

Naturlig, trimmet eller glat? For det meste den naturlige linie, Men bestemt også en god trimning i bund. 😉 Men aldrig glat. Det bryder jeg mig ikke om  😕

Ja eller nej til silikonebryster? Om jeg vil nægte at sexe med en der har det.. Nope.. Men jeg jagter bestemt heller ikke de bryster.

Betyder pikkens størrelse noget? Man er jo en gang født med det som man har…. Og det må man jo så bruge så nydelsen er i top for alle parter

Har du mødt nogen herfra irl? Nej
    Står der Berlingo på din to-do liste?  🙂 Naaagh men der står da et par andre køretøjere på listen

Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få? 2 jeg kender til.. måske man lære noget nyt med tiden
    Hvornår fik du sidst orgasme? minimum 4 dagen siden
    Har du nogensinde faket? Hehe ja faktisk..

Hvad er din værste sexskade? Dem har jeg heldigvis været forskånet for..
    Hvad er din vildeste sexfantasi: Et klub besøg kunne være et bud.. Men der er også et par andre.. Men dem må i have tilgode.. Da de afsløre for meget om mig og mit virke.  😉  😀

Antal første dates i år: Aaaalllltttt for lidt….
    Sidst jeg havde sex var: Hmm alt for længe siden.. MINIMUM 10 dagen siden…. Er det skidt når man ikke kan huske det……..

Tak for legen @carolines……  😎

CarolineS
    Participant

@sexsulten
    Mmm. Vil altid gerne lege ?
    Men helt ærligt – 10 dage og du brokker dig? *indsæt selv kommentar* C’erne har lovet ikke at sige mere om den slags i hele 16 dage endnu ?

Anonym

Alder: 28

Landsdel: Østjylland

Børn: Ingen

Naturlig, trimmet eller glat?: For det meste naturligt

Ja eller nej til silikonebryster?: Nej tak

Har du mødt nogen herfra?: Nej ikke endnu i hvert fald

Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få?: Kun 1 🙂

Har du nogensinde faket?: Nope, svært som mand 🙂

Hvad er din værste sexskade?: Har heldigvis aldrig haft nogen skade

Hvad er din vildeste sexfantasi?: At blive domineret af en herre eller domina

Antal første dates i år: Desværre ingen

Sidst jeg havde sex var: Ca. 1 år siden

CarolineS
    Participant

@cbm88 Velkommen til – og held og lykke med fantasien 😉

natur
    Participant

Blå Bog Side 2 – Natur

Alder: 50
    Landsdel: Midtjylland
    Civilstand: Gift
    Børn: 2

Naturlig, trimmet eller glat? Det er for det meste glat, men undtagelsen er lige hvordan dagen, tiden, energien og humøret er.
    Ja eller nej til silikonebryster? Nej tak
    Betyder pikkens størrelse noget? Det er helheden som er afgørende, alt er passende, uanset størrelse, gørelse eller andet, for det er personens “Jeg” der tæller.

Står der Berlingo på din to-do liste? En lidt for femini til mig  😉

Hvor mange forskellige typer orgasme kan du få? 4, dog kan andet spille ind så der er flere.
    Hvornår fik du sidst orgasme? Natten mellem  19 og 20 Januar
    Har du nogensinde faket? Desværre ja, ikke fornuftig eller smart.  😳

Hvad er din værste sexskade? Utroskab af eks-manden med en 16 årig.
    Hvad er din vildeste sexfantasi: Der er nogle forskellige, Par, 2 mænd, kvinder og udforskning, forkælelse, blid dominans på forskellige måder og steder.

Antal første dates i år: Er ikke single, så ingen, men forventer da at der falder et par eller 4 af i årets løb.

CarolineS
    Participant

Lækkert med nyt blod *gnækgnæk*

Tak for din deltagelse @natur – og må jeg så i øvrigt sige, det er skønne noveller, du bidrager med 🙂

natur
    Participant

Mange tak  🙂

en sjov leg at være med på

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.