Dette emne indeholder 9 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 1 år, 1 måned siden.

• Forfatter

Dark Side
    Participant

Hej alle

Jeg har været så letsindig at love en af Admin at lave en liste over problemer der er med siden når man bruger ipad.

Håbet er at i andre ipad/tablet brugere kommer med jeres problemer også.
    I må også gerne komme med ønsker om hvad i kunne tænke jer af funktioner.

Her er hvad jeg er stødt på indtil nu

1.
    Der er ikke lyd på chatten når man bruger Safari som browser.

2.
    Man kan ikke maksimere chatten, det kan man kun i direkte beskeder.

3.
    Man kan ikke uploade et profilbillede fra ipad.

CarolineS
    Participant

Godt at se, jeg ikke er den eneste, der kan være letsindig i ny og næ 😉
    Jeg har et ønske og et issue:

Issue: Manglende lyd på chatten, er ikke kun i Safari. Det mangler også med Chrome.

Ønske (som dog ikke kun er et tablet-ønske, men i lige så høj grad et pc-ønske): Lige nu får man kun notifikationer, når man er online, når man opdaterer siden. Man kan altså sidde og læse en novelle f.eks. uden at blive gjort opmærksom på, at der er en, der har sendt en privat besked, eller man er blevet omtalt i forum. Eller hvis man er inde på en privat besked, skal man opdatere, før nye beskeder i samme tråd bliver synlige.
    Jeg kunne godt tænke mig, at der ikke var der her F5 behov, men at det røde notifikationstal ved ens profil dukker op automatisk på samme måde som chattens røde tal gør.

WEBMASTER
      Keymaster

Hej med @dark-side,

1. Jeg har tjekket med chatten i både Safari og Chrome, her virker lyden meget fint. Prøv eventuelt at åbne chatten, i venstre hjørne er der et “tandhjul” hvis i trykker på det, er der mulighed for at slå lyden fra og til. Se om ikke det skulle virke.
      Sig endelig til hvis ikke det hjælper.

2. Jeg skal lige forstå din forespørgsel, ønsker du at kunne lave chatten til fuld skærmstørrelse?

3. Jeg kigger på dette og vender tilbage når jeg har en løsning (skal lige selv have testet fra en iPad for at tjekke om jeg kan få det til at virke.

• Dette svar blev ændret 1 år, 1 måned siden af  WEBMASTER.

jesperaalborg
    Participant

Prøv at slå diverse adblockers fra, nogen gange bliver det vildere uden 🙂 IE virker også fint, det er som regel det web sider er testet med

WEBMASTER
      Keymaster

Hej @carolines

Jeg får tjekket op på, om det ikke er muligt at man bliver opmærksom på, når nogen har skrevet privat besked mm. Uden at skulle opdatere siden, jeg vender tilbage når jeg har undersøgt det.

Mr. C
    Participant

Nu bruger jeg ikke selv æbleskrogs mærket, så kan ikke bidrage synderligt meget 🙁
    @carolines, ja F5 opdatering har jeg også observeret.
    Men @jesperaalborg hvad er IE ?

Dark Side
    Participant

IE er internet Exploerer.

Der er ikke IE eller adblocker på ipad, så det kan vi rigtig bruge til noget.

jesperaalborg
    Participant

mht IE == Internet Explorer. Min pointe er mere at mange web kun virker med IE, uanset æbler eller ej

Dark Side
    Participant

Hej @MHADMIN

Ang. Lyden.
    Lige meget hvordan den står virker den ikke i Safari, men virker fint i Puffin.
    I har i øvrigt lavet en stave fejl for der står Mute SUND ikke sound, som jeg regner med det skal være.

Ang. Størrelse

Ja enten til fuld side, eller måske til halv side.

CarolineS
    Participant

@mh
    Tak. Vil være lækkert, hvis det kan fungere 🙂

Jeg har samme problem som Dark Side med lyden fra tablet, dog ikke æble-gear. Har prøvet både Chrome og IE, men kan ikke få lyd på.

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.