Dette emne indeholder 9 svar, har 7 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 11 måneder, 2 uger siden.

• Forfatter

mrbig
    Participant

Kort spørgsmål. Er folk her for at skrive, eller for at score eller begge dele?

Haderslev
    Participant

Hyggeligt samvær over nettet…

Altså både, læse, chatte og skrive lidt..

Minimax
    Participant

Jeg er her for at skrive og måske chatte lidt. Udvikle. Kommunikere. Og så kunne det da være fedt, hvis vi kunne få udbredt kendskabet til denne side.

Mr. C
    Participant

Jeg har yderst sjældent tid til at skrive en novelle, så det bliver chat, læsning af frække noveller og skulle der være kemi til irl. møder, så tager jeg den oplevelse med..
    Er dog ikke sikker på om det kræver at eje en Berlingo for at nå all the way  😆

Dark Side
    Participant

For at læse, chatte og flirte ?

CarolineS
    Participant

Velkommen til @mrbig 🙂

Jeg må nok erkende, at jeg er her ehm… en del – og det er jeg fordi, jeg synes, det er r*vhyggeligt!
    Jeg læser, skriver, chatter, flirter, udveksler erfaringer, giver tåbelige råd og skaber kontakter.

SarteC bruger mest spalteplads på at brokke sig over manglen på mænd og ordentlig sex, hvorimod SyndigC godt kan lokkes til at gøre noget ved problemet, hvis man spiller sine kort rigtigt. Ingen af C’erne går dog aktivt efter at bruge siden her som scoreplatform.

@mr-c Du er så flabet evig og altid 😉

mrbig
    Participant

Hvem er SarteC og SyndigC?

Haderslev
    Participant

@carolines har en blog herinde, hvor hun har præsenteret forskellige typer af C =) SarteC og SyndigeC er de to vi hører mest om… Tag ind og læs lidt om hendes univers =)

Mariamusen
    Participant

Jeg er vild med CarolineS blog og hjælpsomme væsen. Hvorfor kan den – altså bloggen – ikke finde vej til et af de etablerede blade. OMG det ville være godt. Ellers har jeg ikke så meget tid til at være her, men siden virker god. Dejlig brugerflade og design – og jeg er lidt en nørd i den retning.

CarolineS
    Participant

@mrbig
    SarteC og SyndigC er udtryk, der stammer fra min blog. Hvis du vil læse mere om det, kan du se på min profil eller kaste dig ud i bloggens allerførste afsnit, som du kan finde her: http://danskesexnoveller.dk/forums/topic/syndig-sart-og-singele/

Hvis du mere er typen, der gerne bare vil have kolde facts på bordet, så er det SyndigC, der ofte danser (halv)nøgen rundt i stuen uden at bekymre sig om naboer, vejarbejdere eller fodgængere lige uden for vinduerne og SarteC, der ikke bryder sig om at gå slutty klædt i byen.

@mariamusen Tak *indsæt selv den kyssesmiley, jeg åbenbart ikke kan huske genvejen til ligenu*

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.