Hjem Forums Debat om alt og intet Fuck my brain before you can fuck my body.

Tagget: 

Dette emne indeholder 11 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  Mr. C 2 år, 8 måneder siden.

• Forfatter

admin
    Keymaster

Hvad type er du, hvad tænder du på eller hvordan bliver du tændt når du møder en ny personlighed ?

Er du typen der tænder på det ydre, lys eller mørkhåret, kort hår, langt hår, skolepige looket med rottehaler, sekretær typen, jakkesæt og tjekket hår, badboy looket, tatoveringer, trimmet krop, sixpack, smal talje.
    Store eller små bryster, en god røv, øjnene – et par frække spillende øjne, et frækt smil, charme og selvtillid.

Tænder du på det skrevne ord, fræk chat, modspil, mindgames, seksuelle præferencer, størrelsen på udstyret, tænker du med underlivet og er partneren er kun et redskab til din nydelse.
    Skal det være en dominerende type, underdanig, skal I være jævnbyrdige, vil du tages med magt, begæres, bekræftes.

Skal du tages med storm, kinkyness, frække snapchat, er det intelligensen som vækker dig.

Kort sagt, hvad går lige i trussen på dig ?

Mr. C
    Participant

Ved første øjekast er det for mit vedkommende det ydre som tænder, eller det er ihvertfald naturligvis det første som fanger.
    Men øjnene skal have gnist, glød og flirtende, ellers er det svært at tænde synes jeg.
    Derefter er det modspil som vægter højt, og så er der selvfølgelig det seksuelle match.

Jeg elsker når alle døre er åbne i seksuelle lege og rollespil, ihvertfald indtil de er afprøvet.
    Nogen lege er jo bare bedre end andre 😛
    (Scat, blod, nåle og lignende er NO GO)

Jagten på “byttet” er et Kick 😀

Mr. C
    Participant

Det ser ud til at jeg enten er den eneste med hjerne eller trusser, ha ha..
    Kunne da være jeg bare skulle lade min spæde drengekrop udnytte uden at slå hovedet til 😛

Safran
      Participant

Selvom man har både hjerne og trusser er det ikke sikkert de er i brug og slet ikke på samme tid ?

Mr. C
    Participant

Griner 😀

Ud fra dit profilbillede ser det ihvertfald ikke ud til at de er i brug på samme tid 😛

Misjulie
    Participant

Jeg tænder bestem som udgangs punkt på det ydre, men for at blive mere ind bare drinks og lidt snak, skal man tænde mig mentalt. Jeg kræver en der kan finde ud af at samle ord og gerne kunne fremstille romaner for mig men uden at tabe mig undervejs.
    Jeg elsker når jeg finder noget skrevet hvor jeg bare har lyst til at sluge hvert et ord og hver en sætning.

Mr. C
    Participant

Misjulie 🙂

Må jeg spørge om du vil udpensle det her lidt mere for mig, er ikke helt med !

“Samle ord og gerne fremstille romaner…”
    Skal det forstås sådan at han skal kunne skrive trusserne af dig eller er det ligeså meget verbalt ?

Misjulie
    Participant

Hej Mr. C jeg tænder på en sammensætning af vabal og skriftlig kommunikation dog skal disse selvfølgelig stemme overens.
    Han skal skrive trusserne af mig for at vække min opmærksomhed og der efter forføre mig verbalt og fysisk

Mr. C
    Participant

Misjulie,

Det lyder som en god kombination, hvis man altså har fantasien til at skrive trusserne af en pige.
    Er der så frækt modspil fra din side eller modtager du helst kun ?

Verbalt og fysisk, er det i den blide ende af skalaen eller skal han vise dig hvem som bestemmer på en dominerende måde ?

Misjulie
      Participant

Der er selvfølgelig modspil, jeg vil føle mig som en kvinde men tiltider dominere og domineres.
      jeg elsker at spilleskuespil.
      jeg syntes at det meste sex er alt for seriøst det skal være sjovt og få en til drømme og nogle øjeblikke der aldrig vil blive glemt

CarolineS
    Participant

Jeg tænder langt mere på personlighed og charme end på udseendet. Det kan der slet ikke stilles spørgsmålstegn ved i min verden.

Bevares – en mand må gerne være velklædt, have et uforbandet frækt glimt i øjet og et sæt store, lækre hænder, jeg fantaserer om løber over min krop allerede før han har åbnet munden, men alle tanker i den retning forsvinder, hvis ikke han har noget mellem ørerne.

Jeg tænder på gnist, begejstring, lyst og indlevelse og det gælder både i forhold til sex, sig selv, sin (sex)partner og til livet helt generelt. Jeg dur ikke til genert. Jeg dur ikke til ligegyldighed. Jeg dur ikke til passivitet.

Afhængig af forholdene omkring og formålet med den nye person, jeg er ved at lure mig ind på, så er det ikke altid noget, der dukker op i første samtale, men for at jeg skal tænde sådan for alvor, er det også afgørende for mig, at vi deler langt de fleste seksuelle lyster eller som minimum er parate til at udforske dem sammen. Sex er sjovt og skal være en leg. Mit liv er for kort til nej og “læggenlågpåsigselv” af hensyn til andre.

Men alt med måde. Respekt og tillid skal være gennemgående. Grænsesøgende – ikke grænseoverskridende.

Mr. C
    Participant

Intelligens, gnist i øjnene og modspil er vigtigere for mig en et perfekt ydre.
    Jeg finder det naturligvis tiltrækkende med et flot ydre, men hvis øjnene ingen gnist har, manglende substans i det som kaldes samtale eller man er selvfed er min interesse forsvundet.

Hvis man ikke gør noget ud af sig selv, har det overhovedet ikke min interesse uanset indholdet bag, ihvertfald ikke som kæreste eller sexpartner.

Med hensyn til seksuelle lyster vægter de halvdelen af forholdet for mig, hvis det skal være en livspartner. Vi skal gerne have nogenlunde den samme seksuelle retning eller lysten til at afprøve sammen.
    Begrænsninger er virkelig noget som jeg har det meget svært med, hvis man ser bort fra ekstremerne.
    Jeg vil udfordre og udfordres seksuelt , jeg vil overraskes ind imellem – ligesom jeg elsker at overraske min partner på alle aspekter i parforholdet.
    Min største tænding er når hun overrasker mig seksuelt.

Kan jeg tænde på en pige som ikke indeholder gnisten eller er selvfed ?
    Ja det kan jeg godt, men kun hvis hun kan sit kram på lagnet og så at vi bagefter går hver til sit uden yderlige indblanding i hinandens liv.

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.