Hjem Forums CarolineS – Syndig, Sart og Single? Får du noget p**?

Dette emne indeholder 10 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 2 år, 8 måneder siden.

• Forfatter

CarolineS
    Deltager

Spørgsmålet kom temmelig bramfrit under en telefonsamtale med en ven. Midt mellem arbejdssnak og dårligt vejr, måtte han altså bare lige vide, hvordan det stod til på den front. Svaret var nedslående. Nej. Nul. Nix. Nada. Absolut ikke bare en lillebittesmule (og her lader vi så bare som om, at jeg på nogen som helst måde ville være tilfreds med bare en lillebittesmule. Sorry guys – Size does matter 😉 ).

Vennen beklagede også sin nød. Han fik heller ingenting. Hverken kys, kram eller f*sse. Men til forskel fra mig, var han egentlig okay med det. Han havde indset, at det nok bare var sådan det var. At der ikke var mere tilbage i posen til ham på den front.
    Bevares, vennen er en god del ældre end mig og har tidligere fortalt, hvordan han i hans unge dage kom lidt rigeligt omkring (hans ord, ikke mine!), men jeg blev alligevel temmelig lamslået af, at han i den grad så sig besejret. At der nærmest ikke var mere gejst tilbage. Ingen vilje til at handle, ingen lyst til at ændre – bare blank accept af tingenes tilstand, selvom frustrationerne stod ud af ørerne på ham, når han talte om det.

Vi er enige om mange ting, min ven og jeg, men lige her er vi på det nærmeste modsætninger. Jeg nægter at tro på, at der ikke er mere til mig derude. Flere mænd (eller kvinder for den sags skyld :p ), jeg bliver nødt til at lege en leg eller to med. Tanken om at acceptere den nærmest konstante tørke, jeg befinder mig i ligger mig uendelig fjern. Det kommer simpelthen ikke til at ske. Nogensinde!

”Jamen C, hvad gør du ved det så? Hvordan f*nden bærer du dig ad med at få noget ordentlig sex?”

Altså hvis jeg vidste hvordan man bar sig ad med at få uanstændig lækker og fræk sex i præcis den mængde, som min krop trænger til (huge!), så ville jeg jo ikke være ved at dø af uforløst og indestængt liderlighed, vel?

Ikke desto mindre så var der alligevel et par ting, jeg kunne fortælle ham om min måde at gribe tingene an på, og ingen steder på listen finder man noget med ”bliv siddende hjemme i sofaen og vær utilfreds uden at ville handle på det”. Gør en indsats eller ti stille og accepter den nuværende tilstand. Ændringer kommer sjældent dumpende ned i skødet på nogen – der dumper i al fald ikke god sex ned i skødet på mig helt af sig selv!

1. Find ud af hvad du vil have. Ikke bare ”jeg vil have sex”, for det ved vi jo ligesom godt, vi vil. Gå lidt mere intensivt til værks. Få sat ord på overfor dig selv.

Hvilken slags sex vil jeg have?
    Hvor ofte vil jeg have sex?
    Ønsker jeg sex med den samme eller en ny hver gang?
    Ønsker jeg casual og på alle måder uforpligtende sex eller er en aftale med eksklusivitet mere passende for mig?
    … og er det overhovedet sex, jeg mangler eller er det nærhed? Intimitet? Samvær?

Hvis ikke du ved, hvad du vil have, kan du heller ikke skaffe dig det.

2. Overvej, hvor du vil få det fra. Hvor skal du skaffe dig kontakterne til den/dem du gerne vil i høet med?

Jobbet?
    Vennekredsen/venners venner?
    Nattelivet?
    Online?

Det er ikke sikkert, du skal vælge en kollega, hvis du har tænkt dig at nedlægge en ny hver fredag nat resten af sommeren – just sayin’ 😉

3. Gå efter det, du vil have. Brug dine ord til at få det, din krop skriger på og sig fra overfor dem, der ikke matcher dine kinks. Make it happen!

Det var så her min ven for alvor gik i baglås. Han var en lille smule ved at fortryde, han havde spurgt, allerede da jeg bad ham tage stilling til, om han kunne knalde med en tilfældig gift kvinde, men her stod han nærmest helt af.

”Jamen C, jeg kan sq da ikke sige til en kvinde, jeg kun har chattet med og aldrig mødt, at jeg vil have hende til at pirre mig i r*ven mens jeg kommer udover hendes smukke ansigt”.

Jo sq! Det både kan og bør du – særligt, hvis du foretrækker at søge efter sex online.

Jeg ved da udmærket godt, hvor grænseoverskridende det kan være, at blotlægge sine lyster over for et menneske, man ikke kender særligt godt og måske ikke engang har mødt.
    Sådan… I ved … ”- I øvrigt ser jeg gerne, at du giver mig lov til at binde dig fast til sengen og bruge dig lige præcis som jeg har lyst, og at du bagefter tager mig hårdt op af væggen og får mig til at skrige min orgasme ud af det åbne vindue… ” – hypotetisk set 😉

Men helt ærligt…

Hvis du ikke er åben omkring, hvad du vil have, så får du det sq ikke altså!

/C *Pænt nej tak til uafklarede mænd*

Disclaimer: Ovenstående fjerner ikke muligheden for pludselig at ligge under dynen med en (sex)date, der kun kan tale om næste uges møde i Statsamtet med ekskonen, ham der begynder at tale om ”næste gang vi ses” mens du ligger og krummer tæer og tænker ”Oh God, please make him leave” eller dem, der lover langt mere, end de kan levere!

Mr.Sexsulten
    Deltager

#CarolineS# Et godt indlæg igen.. Men meget rammende synes jeg… For i bund og grund er det jo gældene fra en mands synspunkt også.

Og det med at gøre sig klart hvad man vil.. og hvad man forventer,, Risico (Feks hvis man er gift) og om hvordan man dækker sig ind.. Men vigtigst af alt.. vær ærlig over for dig selv.. og evt. partner.

Blot et par tanker fra en af de “sexsultene” 😉

Sexy Satan
    Deltager

Okay, må indrømme jeg ikke har været så meget her inde den senere tid, men DAMN det her er et klart løft.
    Super godt skrevet, og jeg glæder mig til at læse de andre tråde i gennem.

Mange gode pointer og skrevet med et lækkert glimt i øjet.

Er helt klart fan! 😀

CarolineS
    Deltager

@sexsulten Du har ret. Der er helt bestemt overvejelser nok at gå i krig med – uanset om man er mand eller kvinde.

@sexysatan Tak for din skønne kommentar! Jeg skal gøre mit bedste for at lokke dig herind og lure lidt oftere 😉

Sexy Satan
    Deltager

Bare rolig, jeg skal nok holde mig til nu jeg har opdaget det. 😉
    Har jo også lidt andre indlæg jeg lige skal nå at opdateres på.

Men bliver lidt nysgerrig efter hvordan det er startet?
    Følte du at du havde noget at byde på, men manglede et sted at gøre det (in that case – spot on), blev du headhunted, eller hvordan?

CarolineS
    Deltager

@sexysatan Det ville lyde virkelig fancy, hvis jeg påstod, jeg var blevet headhuntet ik? 😀
    Men egentlig kom jeg bare til at foreslå for ham, der bestemmer, at en eller anden form for blog/klumme/whatever kunne være en idé til at få skabt mere liv her – og i stedet for et “Tak for input, vi ser på det”, fik jeg et “Hvornår begynder du?”
    …og så sad jeg der og tænkte; “Hvordan f*nden får du rodet dig selv ud af det der nu?” 😮

Well… I didn’t 😉

Mr. C
    Deltager

Det kan blive noget rod at få sig rodet ud i noget, men måske endnu værre at få sig rodet ud igen, især hvis det roder! Det kan være roden til al ondt 😛

Bare klø på @carolines, du har jo talent… I hvert fald for at skrive, he he

Tror vist hellere jeg bare må sige god weekend og smutte inden den verbale rod roder sig ud i noget han ikke kan rode sig ud af igen, ha ha 😀

Sexy Satan
    Deltager

@carolines Og det er jeg vist ikke ene om at være glad for du IKKE gjorde. 😉
    Men også en stor stjerne til siden, de virker utroligt villige til at man kan få det som man selv ønsker, hvis man har noget at bidrage med. Om så det er historier – eller en blog som her.

Nå, må ud og udforske et nyt indlæg eller to, og ikke blive hængenden her hvor jeg er opdateret… 😛

CarolineS
    Deltager

@mr-c Tak. Flab 😉

@sexysatan Jeg vil overveje at tie stille et par dage, så du kan catche up O:-)

Mr. C
    Deltager

Hmm, tænker om det nu også er nødvendigt at gøre sig alle de tanker omkring hvem (eller hvad, ha ha) man kunne tænke sig at nedlægge, bare der er puls 😛

Hvis man er nogenlunde afklaret med sin egen seksualitet, lyster eller fantasier bliver “feltet” ofte en hel del indskrænket, hvis man vel og mærke er lidt selektiv.
    Er du ved at gå til i liderlighed og kan springe på næsten hvad som helst.. Så sus lige ud og få lettet trykket ved egen hjælp, indtil du kan tænke og se klart igen.
    Kan du stadig ikke se klart ? Så søg en OPTIKER – altså til synet – i første omgang 😉

At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det, i hvert fald i længden.
    Mænd og kvinders seksuelle højdepunkt krydser hinanden ved 40 års alderen, hvor mænds er nedadgående og kvinders opadgående.
    Og nu skriver du @carolines at din ven var en del ældre end dig, hvilket kan være en del af forklaringen på hans accept af manglende f#sse.
    Hvorimod du @carolines er på vej mod de halvtreds og er derfor ifølge statistikken, horny konstant – som en anden teenager dreng fyldt med ny udsprungne hormoner 😀

CarolineS
    Deltager

@mr-c Jeg er ret sikker på, Louis Nielsen ikke kan fixe mit “3 stykker legetøj og 5 orgasmer senere og jeg er stadig ikke mæt”-problem. Og så vil jeg da måske også godt bare lige indskyde, at jeg endnu ikke er fyldt 40. Hvis det her libido-issue bliver værre, når jeg når dertil, så kunne jeg godt blive lidt bange for mig selv og mine omgivelser 😮

Men du har ret! Sex der udelukkende foregår i hovedet er en ret dårlig investering og det kan blive noget hø, hvis man overtænker alting. Men jeg står stadig ved, at hvis man mangler noget, må man finde ud af præcis hvad det er og dernæst hvordan man forventer at få det. Ting sker ikke af sig selv – i hvert fald ikke i Jylland 😉

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.