Hjem Forums Debat om alt og intet Er det ok at chatte frækt med andre når man er gift?

Tagget: 

Dette emne indeholder 6 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af  Safran 2 år, 10 måneder siden.

• Forfatter

BP
    Participant

Jeg har haft en diskussion med min kone om, hvorvidt det er ok at chatte frækt med andre kvinder / mænd?

Min holdning er, at man gerne må hvis det er på et anonymt site, hvor ingen kender nogen. Min kone siger det er det samme som at skrive frække sms’er med en.

Nogen der kan hjælpe os med dette?

Takker 😀

Mr. C
    Participant

Jeg tror det afhænger af ens egen person hvordan man tackler sådan nogle ting, feks. hvis man er meget jaloux anlagt eller 100% monogam er det nok svært at se formålet med at ens kone/mand synes det er ok.

I min lille bibel er det kun en blid version og fuldt ud acceptabelt. Man ejer ikke andre mennesker uanset om man er gift eller ej.
    Her må en hvid løgn være på sin plads, for det er ikke holdbart at lægge låg på sine fantasier eller seksualitet.

Goldie
    Participant

Hjemme hos os (vi er gift) er reglen, at man meget gerne må få “appetit” ude, men man “spiser” hjemme.
    Er vi i byen må der også gerne flirtes i stor stil, men ikke noget med at snave med andre – kun flirt.
    På nettet kan vi skrive alt det vi har lyst til – så længe det er anonymt og det bliver ved det.

Vi er overbevist om at vi på den måde kan holde liv og gnist i forholdet – men det er selvfølgelig noget man skal være fuldstændige enige om.

Så snup en flaske vin og sæt jer og få det snakket helt igennem og opsæt de regler der skal til for at i begge har det godt med det 🙂

WEBMASTER
    Keymaster

Helt enig med Mr.C

BP
    Participant

Tak for svar, har taget snakken med kæresten, håber det hjælper 😀 Vil gerne stadig have lov til at få appetit ude. 🙂

Kaptajn Bligh
    Participant

Jeg vil gerne tilslutte mig det Goldie siger.
    Men selvfølgeligt er det et must, at man får din partner med på ideen.
    Blot er jeg sikker på, at mange forhold, hvor ilden efterhånden er gået helt ud, kunne reddes, hvis begge parter kunne leve efter Goldies kloge råd

Kaptajn Bligh

Safran
    Participant

I min verden er det ikke utroskab at chatte frækt med andre og helt acceptabelt begge veje.

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.