Hjem Forums Debat om alt og intet Engangs- eller togangsknald – evt. mfl.

Dette emne indeholder 2 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Haderslev 1 år, 11 måneder siden.

• Forfatter

BlidMaster
    Participant

Jeg har set at der er et forum for “kontaktannonce” – som ikke er blevet brugt. Måske fordi ingen af medlemmerne her i Sexnoveller kun er her for at læse…?
    Måske kan der være medlemmer som har lyst til nyde et par timer med et andet medlem – derfor som overskrift “engangs evt. med flere møder” ?
    Personligt har jeg nydt flere gode aftaler for … ehh her kan vi jo kalde det et såkaldt “prøveknald” …. Mine tidligere kontakter har udgangs-aftalen mest været et lille cafémøde for afstemning af kemi – for leg indenfor blidere former for BDSM…
    Hvad tænker I om det kære medlemmer?
    ps. Hvis jeg selv skal lægge kontaktannonce ind – vil jeg kun søge tøser/q 🙂

Mr. C
    Participant

@blidmaster, du har helt ret i at forummet med “kontaktannonce” ser pænt tomt ud… Til gengæld kommer man jo så heller ikke hjem med noget man fortryder bagefter, og det svier heller ikke når man tisser 😛

Som du så pænt nævner det “Cáfemøde og prøveknald”, det lyder som en særdeles god disponering.
    Måske skulle forummet omdøbes til noget mere fængende!

Mon ikke de fleste “Cáfemøder” kommer i stand over chatten eller private beskeder, det tænker jeg i hvert fald.
    Måske sidder der en del og lurepasser fordi ingen rigtigt tør åbne ballet 🙂
    Eller som du selv skriver, så er der her kun for at læse noveller.

Jeg synes dog at langt de fleste samtaler bliver lidt spændende når der ligger et frækt twist imellem.
    Savner jeg noget andet snak, kan jeg jo altid besøge familien, ha ha.

Haderslev
    Participant

Jeg har også set det er lidt tomt..
    Erfaringer siger mig (fra seriøs dating), nogle mænd ikke tager et pænt nej tak til sig. De reagere enten ved at blive ved med at skrive, vil have en grund eller uden grund at svine en hæftigt til (klamme so, billig luder, du skal fandme skamme dig). For nogle der får en grund er det varrierende svar fra svineri som ovenstående til de godt opdraget som skriver jamen fortsat god dag…
    Sidste løsning er at ignorer, hvilket tit ender i en sviner alligevel over jeg i det mindste kan svar……

Derfor har jeg ikke oprettet et indlæg i det emne.. Så hellere mærke stemningen over en chat 😉

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.