Dette emne indeholder 5 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Haderslev 1 år, 3 måneder siden.

• Forfatter

Haderslev
    Participant

Ja det har jeg aldrig hørt før og jeg er ikke lille frøken artig.. Har vist været sammen med flere end gennemsnittet… O:D

Men det hele startede fredag. Jeg havde ligget syg med feber, snot og ondt i halsen onsdag og torsdag (skræntede allerede mandag og tirsdag).. Så da jeg vågnede fredag var sygdommen ved at være ude og ingen tegn på feber. Wee! Ikke en gang bare op ad dagen, men stort set fra jeg vågnede havde liderligheden ramt mig. Så der blev leget, og leget og leget lidt mere… Fik ikke rigtig opmærksomhed der hvor jeg søgte.. Lokkede med en bekendt der skrev; ikke i aften, lad os skrives ved imorgen.. Altså gik liderlige mig i seng uden egentlig at føle mig utilfredsstillet.
    Lørdag var endnu værre end fredag. Jeg var hverken produktiv på opgaven, ryddet op eller noget som helst.. Alting tog 20 år og koncentrationen var kun 1 sted. Men det lykkedes også lørdag. Fyren jeg havde skrevet med havde vækket min interesse for lææænggeee siden, men muligheden havde ikke været der. Den gang var jeg også på den evige søgen efter prins-perfect jeg skal dele resten af livet med. Skæbnen ville vi skulle ses denne aften med lidt andet i tankerne. som en hvirvel vind for jeg ryddet op, sat hår og lagt forførrende make-up.. Smykkerne nåede jeg ikke før beskeden bibbede ind – Er her nu 😛
    Lige et sidste tjek i lejeligheden – jo det var okay.. Jeg vidste jo godt hvor vi ville ende, men ikke hvor hurtigt.
    Ud at finde fyren og så ind og lige have den der “Lad os lige se hinanden an” snak. Jeg blev tydeligvis godkendt hurtigere end jeg havde regnet med. Vi sad i sofaen og jeg inden jeg vidste af det sad vi bare og kyssede.. Da trusserne var det eneste, jeg havde på forslog jeg sengen, da sofaen er ret slag og knirker som ind i h******.. Så kunne jeg også lige Nyde den lækre overkrop på afstand også.
    Sikke en fryd endelig at blive fyldt ud i utallige stillinger.. Da jeg troede vi var færdige, fordi vi var faldet sammen (jeg fik endnu orgasme – denne tog lige lidt pause at komme videre fra).. Ligger der i nydelsen, kigger om på ham. Han smiler flabet:”Vi er ikke færdige endnu”….
    Nøj hvor kunne han kneppe i lang tid – Virkelig dejligt og lige hvad jeg trængte til.

Håber i har haft en rigtig god weekend alle sammen…

CarolineS
    Participant

Skønt med sådan en lørdag, men mon jeg er den eneste, der synes, der er ALT for lidt detaljer om den weekend der? Mere vil have mere 😉

*indsæt selv smiley, der er grøn af misundelse*

Mr. C
    Participant

Det lader til at der er andre end McD som serverer Happy Meal 😛

Haderslev
    Participant

Men vil heller ikke vække for meget Jalosi kære @carolines og det er jo heller ikke en novelle 😉

CarolineS
    Participant

@haderslev God pointe 😉

Haderslev
    Participant

Udelukker ikke novelle med denne fyr i meget vigtig birolle… Men kan ikke garantere hvornår..

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.