Dette emne indeholder 10 svar, har 7 stemmer og blev senest opdateret af  farmerlir4 1 uge, 2 dage siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Kommentaren faldt fra min ubetinget nærmeste buddy lige for et par timer siden, og selvom jeg næsten tabte kæben af ren og skær forbavselse og skulle lige til at skælde ud (for altså helt ærligt – det er ret uretfærdigt sagt – særligt når det samtidig er det rene lyv), men han skyndte sig at forsikre mig om, at det jo da altså er en positiv ting.
    Den skulle jeg lige tygge lidt på og ved nærmere eftertanke… Jamen… Så har han måske ret. Både i det positive og i det med mændene.
    Den positive udfordring i det der med at blive set som sådan en, der godt ka’ li’ mænd (og kvinder, men de er sq helt ærligt lidt sværere at få sat kløerne ordentligt i) kommer af, at jeg er så meget jyde, at det i mit nærområde nærmest bliver betragtet som en arvesynd at have nogen som helst form for intim omgang med mænd, man ikke er gift med, og i dén kontekst kan SarteC altså godt blive lidt en anelse stram i masken ved tanken om, at andre har opdaget, at hun er lige ved at tage hovespring ud i sommerens pool af fabelagtig, uforpligtende sex. Det forhindrer hende dog ikke i at springe – trust me on this; SyndigC skal nok få våde tæer! 😈
    Når man som jeg har været i uønsket cølibat i noget, der snart nærmer sig en menneskealder (157 Dage – #JaJegTæller!), så virker det faktisk enormt provokerende, at der pludselig er én, der tillader sig at pointere, at jeg faktisk har tilbud nok. Hans ord – ikke mine – SyndigC får aldrig nok 😉
    Nu er problemet jo så bare, at det pludselig er min egen skyld, hvis jeg ikke får sex nok 😯
    Det er der altid mænd, der siger, det er, når kvinder beklager sig, så det er jeg såmænd blevet beskyldt for før, men jeg plejer at kunne feje dem af med, at det helt ærligt er en ganske forkert antagelse. Nu er det bare sådan at… Ehm… Ja… Lad os bare sige, det måske lige nu ikke er helt forkert alligevel 😳 #LuksusProblem? 😆 
    Indtil videre er det dog stadig mest på papiret, de er, de der tilbud. Det er jo desværre ikke fordi, min yndlings Netto-mand sådan lige trækker mig ud i baglokalet, og rent fysisk smider SarteC jo heller ikke bare tøjet for hvem-som-helst, selvom vejret udenfor lige nu betyder, hun sjældent har ret meget på. Hvis sandheden skal frem, så ligner min situation faktisk én, jeg har set før. Sådan cirka på akkurat samme tid sidste år. Måske maj-måned bare har et eller andet magisk over sig?
    For et år siden kaldte en bekendt mig for DatingDronningen, og det er også under den titel, I kan finde indlægget om sidste års Maj-Cirkus, hvis der sidder nogen derude, som kan bruge lidt ekstra gammel grams 😉
    Uden at ville pege fingre og afsløre, hvem det drejer sig om, så vil jeg dog godt sige så meget, som at der faktisk er et par gengangere fra sidste sæson i spil også til denne sommer. I dag er det dog en anden, der laver navnene til nogle af de mænd, jeg åbenbart ”vælter mig i”, og måske I derfor denne sommer kommer til at høre mere om bl.a.
    –          Hotel Dude,
    –          Slap P** Dude,
    –          3-børns Dude,
    og
    –          Kådhed-i-bil Dude

Altså hvis ikke det lige var fordi, SarteC er topgenert og begge C’erne i øvrigt har en ret gennemført afsky for tomhjernet reality-tv, så er det faktisk lige før, jeg snart kan se mig selv i et eller andet latterligt-langt-ude ”SyndigC på slap line – sådan knalder man i vandkanten”-program. Jeg mener bare; med de navne der kan det næsten ikke gå galt, vel? 😆
    For et år siden bad jeg om en Do-Over. Nu er den her, og så er spørgsmålet bare; What the heck am I going to do this time around?   😛
    Tips modtages gerne!

/C *Sart vs. Syndig: Deja-Vu Edition *

Mr.Sexsulten
    Participant

#CarolineS

Du har sørme gjort det igen.. Ja det er jo altid dejligt at høre om dig, og dine eskapader. 😉

Ja sommeren er over os.. og tøjet er heldigvis blevet lettere,, 😉 hehe

Måske mest til glæde for alle os mænd… :-p

Men spændene at komme til at høre om de forskellige “dudes” gennem sommeren… *gmf*

Keep on girl…

CarolineS
    Participant

@sexsulten Altså JEG nyder også den mindre mængde tøj, det vil jeg bare lige sige. Bare ben? Mm, mm, mmm!

Så må vi se med mændene… Indtil videre ser det altså stadig lidt sløjt ud #160Dage  😯

Minimax
    Participant

Jeg ser heller ikke reality-tv, men jeg vil absolut gøre en undtagelse, når DD knalder i vandkanten. Hvis det ikke bliver til reality-tv, så ender du jo med en klumme i førende blade – eller skumle blade – og måske en åben Audi. Jeg plejer at være ret god til at forudse ting.

Mariamusen
    Participant

Du får da noget på….opleveren. Det er lige før, jeg kan føle mig helt presset med alt det, du oplever. Det, der gør mig mere misundelig (nej, det må man ikke være, men det kan ske), er dine evner til at få vendt dit trælse sexliv til et sjovt sexskriv. Tak for det.

CarolineS
    Participant

@minimax

En åben Audi? Jamen hvorfor ikke – nu har jeg jo prøvet med tonede ruder i Berlingo’en og så er en åben Audi naturligvis næste skridt. Kender du nogen med en, eller…? Ha ha 😎

@mariamusen

Tusind tak for rosen. Desværre oplever jeg ikke en pind! #163Dage 😱😂

Fynfyr71
    Participant

Sarte C. Det er altså, de dejligste fortællinger du kan komme med, du gør det dælme godt, du får en til at smile, eller måske os blegne ved siden af en selv.

CarolineS
    Participant

@fynfyr1971
    Taaaaaaaak *indsæt selv den der kyssesmiley, jeg ikke kan finde*
    …men jeg synes nu ellers godt, du kunne prøve at overgå mig i vilde historier. Her sker der absolut nul og nix lige pt.
    #180Dage 🙁

steffanh
    Participant

Har syndige C stadig ikke fået våde tæer? 😇

CarolineS
    Participant

@steffanh
    Nej!
    Eller… altså… måske har jeg lige dyppet en enkelt lillefinger i soppebassinet, men det er ikke tilnærmelsesvis godt nok, vil jeg lige sige.

Det nærmer sig en katastrofe, og i den forbindelse vil jeg bare godt lige sige, at det ikke udelukkende er min egen skyld længere. Hvis det da så i det mindste bare var det, men næ… De der mænd… Pfff! Det er f*ndme utilregnelige!

#186Dage

farmerlir4
    Participant

Min Mand og jeg søger en fræk fyr til at peppe lidt op herhjemme vi er søde og naturlige og vil bare gerne have nogle liderlige oplevelser med mig i centrum er du med på legen så skriv. bit.do/dSKv4

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.