Dette emne indeholder 8 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af  Mr. C 2 år, 2 måneder siden.

• Forfatter

Lova
    Participant

Jeg har tit tænkt på, hvad andre folks første sexoplevelse har været, nu vil jeg se om jeg kan finde ud af det. Ved at dele min egen først, måske er der andre der vil være med til at dele lidt.

Min første sexoplevelse!

Jeg har været omkring 16 år da jeg første gang havde sex. Mange siger at det var helt fantastisk og ja, det var det da på en måde også. Jeg havde været folkeskole kærester med en fyr i halvandet år. Vi havde sovet sammen mange gange hvor der kun havde rørt ved hinanden. Min daværende kæreste var meget genert hvad der angik sex, og snakkede ikke så meget om det. Så det blev meget til stille udforskning af hinanden.

Efter et halvt års tid hvor vi “stadig” kun var ved pilleriet var jeg egentlig blevet godt og grundig træt af det og samtidig blevet en smule forelsket i en anden fyr fra klassen. Jeg havde besluttet mig for at gøre det forbi med kæresten. Men samme dag som jeg ville gøre det forbi, tager han sig sammen og spørger om vi skal have sex?

Nu kom jeg i et dilemma, jeg ville gerne have det “overstået”, men var jo egentlig ret træt af den fyr her. Fandt jeg en anden kæreste kunne det være at jeg skulle vente endnu længere. Så jeg besluttede mig for, at det var nu det skulle ske, jeg skulle have taget min mødom.

Selve akten var kortvarig, akavet og egentlig ikke særlig godt for nogen af os tror jeg. Den foregik på et lille værelse hjemme hos min kæreste, hans forældre var lige ude på den anden side af døren som man skulle tro var lavet af pap.
    Da vi kommer ud noget tid efter er det tydeligt at se, at selvom det gik meget stærkt, så havde de hørt hvad der var sket. De smilede skørt til os 🙂 Det gjorde ikke den akavede situation meget bedre.

Det at vi havde sex min daværende kæreste og jeg, gjorde at vi havde 2 måneder mere samme og vores sex blev da lidt bedre over de to måneder. Jeg fandt sammen med den anden fyr fra klassen og vi er stadig sammen den dag i dag (lige lidt pladderromantik til sidst) 😀

Hvad var din første oplevelse?

BP
    Participant

Hyggelig historie 🙂

Mr. C
    Participant

Der er vist ikke mange som kan prale af at deres første sexoplevelse har været fantastisk.
    Men til trods har de fleste alligevel helt sikkert været lidt stolte over ikke at være jomfru mere.

Min egen debut foregik til en halfest, naturligvis udendørs og om vinteren i en snedrive.
    Kulden gjorde ikke underværker for nogen af os, men indviet til en ny status blev jeg da 😛

Female88
    Participant

Min første gang var faktisk ret fantastisk og en virkelig god oplevelse. Jeg var 15. Havde tænkt at jeg gerne ville udøve min første gang med en der var erfaren, modsat mine veninder, som ville have en uerfaren.
    Min første gang var med en kæreste, han var 7 år ældre og meget erfaren. Op til min debut havde vi kælet og nusset og “ladet op”. Den store aften var nøje planlagt, han hentede mig til en fest og mine forældre troede jeg skulle sove hos en veninde. Jeg havde ikke fået ret meget at drikke og sms’ede at jeg ville hentes tidligere af ham – fordi jeg ikke kunne vente længere. Vi kørte hjem til ham og det hele var meget hyggeligt og naturligt og vi grinede og nød det. Han styrede, som jeg havde ønsket, og selvom vi ikke nåede længere end til missionærstillingen var det en fræk oplevelse, og vi kunne selvfølgelig ikke nøjes med en omgang.

Haderslev
    Participant

Jamen ja, hvordan var det nu.. Jeg havde i efterhånden en del år onaneret og nu skulle der altså snart mere til. Jeg havde aldrig haft en kæreste, og ellers været den der stille generte pige, som gjorde alting rigtigt… Jeg havde i løbet af mit efterskole år stiftet bekendtskab med en fyr, som senere udviklede sig til en hæftig flirt. Da vi havde mødtes nogen gange og snakket og skrevet om det, skete det hjemme ved mine forældre. Det var ikke særlig godt og som jeg husker det, var der pinlig tavshed efterfølgende. Derefter havde han 117 aftaler, vi blev ved med at skrive til jeg en dag så ham inde i byen, hvor han havde sagt han var i København… København – Århus? Jeg blev skide sur og så stoppede vores kontakt..

Men jeg skulle i hvert fald i ikke starte på gymnasiet som jomfru 😀

CarolineS
    Participant

19 møder 27. Vestjylland møder Brønshøj. Dybt betaget møder flavour of the month.

Der var mange ting, der kunne have gået galt, men han var sød og betænksom. Det var ikke fantastisk, men det var fint.

Statussen betød ikke så meget for mig. Jeg delte det ikke med nogen. Det var andre ting, der betød noget for mig dengang.

Mr. C
    Participant

@carolines

Formoder det var dig som var 19 – Vestjylland – Dybt betaget!
    Lader til du har været standhaftig og en artig pige med den alder, eller var det blot fordi Brønshøj farerede vild på den jyske hede inden han fandt dig 😉

Statussen betød ingenting… Troede den gjorde det for de fleste i den alder.
    Det lyder til de ting du var optaget af dengang har ændret retning.

CarolineS
    Participant

@Mr.C

Haha, sjov tanke. Du synes ikke, det sådan lyser langt ud af mig, at jeg skulle være opvokset i Brønshøj? 😀

Standhaftig og artig eller bare genert og kedelig. Sandheden ligger nok et sted midt i mellem, krydret med det faktum at jeg er så tilstrækkelig meget vestjyde, at jeg burde have ventet til jeg var gift, men sådan er der jo så meget. Min indre rebel var længe undervejs, men nu er hun efterhånden i fuld vigør 😉

Faktisk sjovt ellers sådan at tænke tilbage på dengang – og ham. Han havde stil. Jeg ku’ godt igen. Haha.

Mr. C
    Participant

@carolines
    Emnets spørgsmål taget i betragtning gjorde at min første indskydelse var at det måtte være dig som var 19 år, og dermed de efterfølgende ord møntet på dig 😉

Første sexoplevelse som 27 årig… Arh, findes de irl. ??
    Bor man i Brønshøj sexer man sikkert tidligere end en stædig Vestjyde, ha ha..
    Det er kun et gæt, inden jeg bliver uvenner med nogen 😛

Ku’ godt igen… den tanke har aldrig strejfet mig som værende en mulighed for mig, hun er jo blevet gammel idag – mindst ligeså gammel som jeg, griner.

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.