Dette emne indeholder 2 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  livetersmukt 1 år, 1 måned siden.

• Forfatter

livetersmukt
    Participant

Tester lige om det er muligt at skabe mit eget hjørne herinde.

Jeg har set, at der allerede findes mange rum herinde, men har endnu ikke fundet et, der passer til mit behov.

Så er der jo ikke andet at gøre end at skabe et…

Håber, at vi ses:)

livetersmukt
    Participant

Glødende hjerte

Det hænder og måske er det endda mere reglen end undtagelsen, at jeg føler mig overset, når jeg kommer nye steder og særligt når jeg kommer til de store byer.

Sådan tror jeg, fornemmelsen ofte er, når vi jævne markmus kommer til byen.

Her bliver vi mødt af unge skæggede mænd med rastafarigarn og tøj, der minder om et indisk kludemarket og som trumfer deres hipster look med hjemmestrikkede jesussandaler.

Følelsen er svær at indfange med ord. Denne følelse af at vide, at man stråler inden i, mindst lige så meget som de andre og samtidigt vide, at man, på det ydre, bliver totalt overstrålet af disse kulørte papagøjer…livet er ikke let!

Men i dag var der en, der gjorde det for mig…satte ord på følelsen…på aller smukkeste vis.

Jeg siger tak til denne vidunderlige sangskriver, der med nummeret “Glow” ramte mit hjerte…Tak Malika Sia Graf.

…og tænk, at hun kun var femten år, da hun skrev disse vise ord…

LivetErSmukt:)

Nummeret findes på YouTube

Fred og kærlighed til dig

livetersmukt
    Participant

Nu vender det og lyset vender tilbage 🙂

Den femtende december er den dag, hvor solen går tidligst i seng. Fra nu af dykker solen senere og senere under horisonten.

Jeg håber selvfølgelig, at det smitter af på konen…men har min tvivl…det er som om der er indbygget et par måneders forsinkelse i de kvindelige gener.

Det er sikker noget evolutionen har fremelsket ved naturlig selektion…men jeg må bare konstatere, at mine behov er regnet ud af den ligning…

…nok bare en mands lod…ja, hvem har også lovet at livet som mand ville blive let?

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.