Dette emne indeholder 35 svar, har 6 stemmer og blev senest opdateret af  Haderslev 11 måneder, 3 uger siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

– Gu’ er det ej!

Det er verdens dårligst bevarede hemmelighed, at jeg får for lidt sex.

Derudover er det verdens næstdårligst bevarede hemmelighed, at jeg ikke har noget problem med indimellem at brokke mig over det – altså til dem, der spørger. Jeg prøver helt alvorligt at holde igen med den slags informationer, når den ikke er anmodet. Eller… SarteC gør i al fald 😉

Hvad mange måske til gengæld ikke ved er, at langt de fleste af mine sociale relationer er mænd. Ikke nødvendigvis mænd, jeg har knaldet med eller mænd, jeg drømmer om at knalde med. Bare mænd. Om der så er nogle af dem, der drømmer om at knalde med mig, skal jeg ikke turde sige – i så fald skjuler de det dælensparkemig godt! I hvert fald bortset fra ham-der-I-ved-nok, men det taler vi ikke mere om. I al fald ikke lige her 😀

Ikke desto mindre tror jeg, at det netop er fordi, de er mænd, at jeg så ofte får skudt tilbage i hovedet, når jeg beklager mig over den tørketilstand, jeg befinder mig i, at det sqda så er min egen skyld.

Altså hallo…? Vel er det da ej, mand?!

Derefter drejer samtalen så som regel over på noget andet. Det er som om, de ikke rigtig kan forklare mig, hvorfor og hvordan det skal kunne være udelukkende min egen fejl – altså jeg mener bare, der skal jo ligesom to til et godt knald (mindst? :p )

Indimellem har jeg været lige tilpas tøsefornærmet (og sextrængende!) til at have lyst til bare at skrige dem ind i hovedet ”Så tag mig dog, for f*nden, når du siger, det er så nemt!”

…-meeeeen så tager SarteC over et øjeblik og minder mig om, at SyndigC i forvejen er for stor en mundfuld for en pæn del af dem, der kommer over mit dørtrin (og det er så en helt anden historie), så måske er det ikke verdens allerbedste idé at risikere venskabsrelationer og den slags ved at kaste sig frådende over næsten uskyldige mænd – også selvom deres flabetheder nærmest indbyder til det 😉

Derfor prøver jeg at spørge her:

Kære Mand;
    Hvorfor tror du, at alle kvinder helt automatisk kan få al den sex i verden, de har lyst til?
    Hvilke betingelser følger så med? Jeg mener, skal vi tage hvem-som-helst, hvor-som-helst og på lige præcis den måde, manden der iiih-så barmhjertigt tilbyder et knald, har lyst til, for at have lov til indimellem at klage over, vi ikke får nok?

Når det er underforstået for alle mænd, at samtlige kvinder kan få deres behov dækket bare fordi de er kvinder – uden i øvrigt at se ud på en bestemt måde, have brikker at flytte rundt med på overetagen eller besidde en ganske basal mængde pli og respekt for andre – betyder det så også, at DU tager en tur i høet med hvem-som-helst, hvis blot de tilbyder sig? Og hvis ikke; hvorfor tror du så, at vi andre gør?

Kære Kvinde;
    Er det kun mig, der får den reaktion?
    Giver kvindelige bekendte et andet svar end mændene?

…og så den værste; ER det virkelig vores egen skyld? 😮

/C * #DerErSåMegetKvinderIkkeForstår – og ja, jeg ved godt, at løsningen er at lade være med at brokke mig, men når nu de selv spørger i håb om at få slibrige detaljer, så… 😉 *

Mr. C
    Participant

Hmm, godt spørgsmål som jeg kun kan besvare ud fra egen viden, formodninger og hearsay 😯

De fleste kvinder (formoder jeg) får mange tilbud om sex, både direkte lige på henvendelse, indirekte, hentydninger og ting sagt for “sjov” med seksuelle undertoner.
    Om det så er de rigtige tilbud på det rigtige tidspunkt, skal jeg lade være usagt.
    Skal man som kvinde så springe på hvad som helst… næh, selvfølgelig ikke – kun de mænd der tigger 😆
    Det er svært at spille kostbar når man er liderlig, he he
    Og så er der vist noget med at alkohol kan sløre det man ikke ville hoppe på i ædru tilstand.
    Ikke nødvendigvis pga. udseende, men måske venskaber, naboen eller hvem der nu faldbyder sig!

Springer jeg som mand på hvad som helst…næh, ikke medmindre der er puls 😯  😆
    Jeg kan faktisk (tro det eller ej) godt holde mine to hoveder adskilt…. også rent fysisk hvor de heller ikke kan nå hinanden 😛

Derimod kan alkohol godt “opgradere” en kvinde til noget jeg måske ikke havde gjort uden procent sløring på synet.
    Dog vil der altid være nogle No Go’s som jeg vil gå udenom uanset hvilken (s)tilstand jeg befinder mig i.
    Her handler det nok mere om udseende end relationer.Men med sølle to tilbud på hånden klarer jeg den med plat eller krone…. og f#nden stå i det hvis den lander på højkant. :mrgreen:

CarolineS
    Participant

@mr-c Tak for din kommentar – men må være så flabet at tilføje, at jeg synes, du glemmer at svare på det allervigtigste 😉
    Hvorfor tror alle mænd, at alle kvinder kan få lige præcis den mængde sex, de har lyst til? Du skriver selv, du formoder langt de fleste kvinder får tilbud fra højre og venstre i tide og utide… men hvor har du det fra? Og hvis ikke det er dine veninder, der fortæller, det er sådan, det hænger sammen, hvorfor tror du så, det forholder sig sådan?

Mr. C
    Participant

Smiler @carolines
    Livserfaring kan være ganske nyttigt en gang imellem 😆  (mænd med piber der peger, har altid ret)
    Min berøringsflade har også hjulpet lidt til min formodning.
    Og hvis man yderligere kigger på andre dating sider, så skriver de fleste kvinder jo “STOOOOP” for flere tilbud allerede efter et døgn eller to.

Men måske er det taktik, ha ha..

CarolineS
    Participant

@mr-c Så du siger, jeg skal have en profil på et datingsite, før magien begynder? Fordømt! Så tror jeg sq godt, jeg kan undvære lidt endnu 😀

Mr. C
    Participant

@carolines nu er jeg nød til at trække ekstra på smilebåndet 😆

En datingprofil er ikke nødvendig, men kunne være en (ud)løsning !
    Jeg tror også den rigtige bil kan gøre det…. f.eks. en Berlingo 😈

CarolineS
    Participant

@mr-c Haha. Touché!

Jeg var faktisk på værkstedet i sidste uge, men det var ikke en Berlingo-forhandler, og det var ikke mig, der fik æren af den frække mekaniker. Suk. Og den anden fyr der også sad og ventede på sin bil, havde sin far med. Altså pænt nej tak 🙁

Sexy Satan
    Participant

@carolines Om du skal springe på alle der tilbyder sig? Selvfølgelig ikke.

Men som Mr. C er inde på, hvis man har bevæget sig bare en smule på nettet, så møder man ofte hunkønsvæsener der brokker sig over de ikke gider have SÅ mange henvendelser osv. osv.

Så er der vel ikke noget at sige til man tror I vader i alt for mange tilbud og blot er kræsne. 😀
    Mænd springer heller ikke på alt – men jo mere trængende, jo nemmere kan vi måske slække på nogle af parametrene… Eller hæve promillen. 😉

Men lad mig fortælle en historie fra mit liv.
    Som ung havde jeg en veninde der ikke forstod når jeg en gang i mellem sagde jeg måtte springe en bytur over, fordi jeg ikke havde råd.
    Hun kunne knap nok huske hvornår hun sidst selv havde købt øl/drinks – fordi hun havde jo bryster, så der var altid flere fyrer der ville give, end hun kunne nå at drikke.
    Men som hun sagde – det var dog om kun at tage imod en enkelt drink eller to fra hver fyr, eller blev de alt for skuffede når hun afviste dem.

Og det var med en A-skål, et flirtende væsen og hvad jeg ellers vil kalde en almindelig bygning og ditto udseende.

På samme tid, så ved vi fyrer jo ALT om, hvor lette vi er at lokke, når det kommer til det punkt, så mon ikke det er et spørgsmål om lidt hurtig hovedregning, som vi altid får til at falde ud til jeres fordel?

De færreste af os har dog prøvet at være i jeres situation, så det er svært at vide hvordan det faktisk er… Så løber fantasien vel bare af med os?

CarolineS
    Participant

Det kan nærmest kun gå endnu mere galt (for mig altså), hvis jeg uddyber på din kommentar og dine oplevelser @sexysatan – og der er ikke meget hjælp at hente fra det kvindelige segment herinde i denne omgang, så nu nøjes jeg med at tilføje, at jeg siden jeg skrev indlægget har set ikke kun en enkelt, men en hel stribe af kvinder i tv udtale, at det er nemt nok at få p*k og dermed konkludere, at der nok er tale om en fejl40…

Dark Side
    Participant

Hvis man ikke stiller nogle krav til den anden er det vel nemt nok at få pik/fisse.men hvis man bare har lidt krav til intelligens, personlig hygiejne, ædruelighed så bliver det straks lidt sværere.

Jeg har nu aldrig helt forstået den med at vise patter for gratis drinks. Men jeg er jo også gammel. … hvis ikke jeg var det, var der vist en gut herinde der skylder mig en flaske whiskey eller fem ???

men hopper i mænd herinde på alt hvad der tilbyder sig?

CarolineS
    Participant

@dark-side Aaaaarhj??! Skal man vise patter for at få gratis drinks? Det skulle jeg da have vist. Haha!

Anonym

Kære C.  😉

Jeg syntes det er nemt at svare på. Når mænd ( Man kan diskutere hvor meget mand der er over hankøn med denne holdning ) udtaler, at “Det er da din egen skyld”, så tror jeg at skyldes at vi er drevne på en lidt anden måde. “Det er da din egen skyld” kan, ifølge mig, oversættes direkte til “Jeg skulle nok kneppe dig”. Ganske simpelt.
    Der kan selvfølgelig være andre aspekter, såsom venskab, hvilken relation man har, overfladiske ting, bla bla. Men det korte af det lange er, at i deres hoved/fantasi og- eller under de ideelle forhold. Så skulle den nok 😉

Du skal tage det som et kompliment at få advide. Og når det nu er så svært, egentligt at få noget. Så tror jeg at det skyldes at man hver i ser har nogle parametre der skal passe nogenlunde sammen, for at man mener der er grundlag for et anstændigt knald. For snakker vi kvalitet af det sex du kan få “åh så nemt” Så er det sgu nok ikke noget du skal holde dig vågen for 😉
    Men smed du alle hæmninger, gik rundt på må og spurgte pænt, og i enerum, om den pågældende fyr havde lyst til at have sex med dig. Så ville svaret nok også være JA!

Jeg tænker personligt selv, ofte, da min hjerne tænker liiiiiidt for meget i de erotiske baner, om jeg kunne knalde en kvinde, når jeg ser hende.. Ikke at jeg ville gøre det eller har lyst, som sådan. Men der er altså noget i mænds hjerner, der ligesom.. Ja.. “Jeg ku’ godt” fænomenet.

Det korte af det lange er, hvis manden i sin fantasi, ikke har lyst til at knalde dig, vil han ikke bruge ordende “Det er din egen skyld”…

It’s as simple as that.. I think 😉

CarolineS
    Participant

Jeg skal se det som en kompliment. Hmm… Den vinkel havde jeg ikke lige tænkt på. Det lyder f*ndme som en god idé. @kaspz123 Du er sq en skat!

Og så er vi tilbage ved overvejelsen om, at den næste som siger sådan til mig, og som i øvrigt selv står min MIN ‘ku godt’-liste får svaret; “Okay. Hvornår skal vi knalde?” 😛

…og problemet i at jeg har lovet, ikke at brokke mig mere i år ?

Mr. C
    Participant

Ha ha @carolines… Den næste på din “Kun godt” liste… Står de i alfabetisk rækkefølge så du hurtigt kan finde ham, eller takker du spontant ja og tjekker listen bagefter 😆

At “vise bryster” tricket kan jeg en sjælden gang godt være til fals for, men kun hvis der samtidig er intelligens på 1. salen (og nej jeg tænker ikke på hendes mand derhjemme 😛 )

Sexy Satan
    Participant

Nej @dark-side , for det ville vel kræve de først bød sig til. Hahahaha…

Men lige for at præcisere, min veninde behøvede skam ikke trække patterne frem for at få noget at drikke.

Dark Side
    Participant

Hmm #sexysatan du er jo også en gentleman

hvis du sørger for whiskyen så medbringer jeg isterninger og ( . )( . )

Mr. C
    Participant

@sexysatan og @dark-side

Kan man evt. komme med på en sidegevinst hvis:

1. Man har en forsigtig A-skål
    2. Medbringer chips og godt humør 😀
    • Dette svar blev ændret 12 måneder siden af  Mr. C.

Sexy Satan
    Participant

@dark-side – Jeg ved ikke meget om whisky, men med sådan et tilbud – så skal jeg nok finde en der kan hjælpe mig med at vælge en god. Hahaha. 😛

@mr-c Det lyder i hvert fald som gode kvaliteter at byde ind med. 😀

Dark Side
    Participant

Hmm #sexysatan og #mr-c min tanker eksploderer i trekantsfantasier ?????

Mr. C
    Participant

@dark-side, så er der rig mulighed for at det kan blive en dobbelt eksplosion, da sex på hjernen er et kedeligt sted at have det 😈

En stiv whiskey —> noget andet stift —> eksplosion —> gentagelse 😛

CarolineS
    Participant

Lyder som en god fest, I er ved at få stablet på benene. God fornøjelse ?

Dark Side
    Participant

Vil du være med #carolines?

Mr. C
    Participant

@carolines, har du nu fået så meget sex at du slet ikke byder ind ?  😯

Man kan godt være fire til en trekant, men man kan ikke være tre til en firkant  💡

CarolineS
    Participant

@mr-c Ha! Hvis jeg havde fået sex, ville du sq nok vide det.

@dark-side Tak for tilbuddet, men jeg tror ikke rigtig, det er en fest for mig. Drikker ikke whiskey, spiser ikke chips og mine “ikke-a” skåle har aldrig fået gratis drinks ?

Dark Side
    Participant

Griner… #carolines jeg er sikker på at du ville kunne byde ind med andre ting.

nu er jeg jo så heldig at både #sexysatan og #mr-c ved jeg er verdens største narrefjams i virkeligheden. Så det er nu ikke andet end sjov og ballade ????

Mr. C
    Participant

WHAAAT @dark-side…. ja, det var da vist den mørke side du fik krænget ud der for fuld udblæsning 😯
    Du kunne jo lige så godt have fortalt at julemanden ikke fandtes her op til jul 😥

Dark Side
    Participant

Ups @mr-c har jeg glemt at sige det?

Selvfølgelig findes julemanden.. host, host…. han er lige så ægte som Linses bryster ???

Sexy Satan
    Participant

Men @carolines , så er det vel på tide at få rettet op på den dårlige statestik – også selvom de ikke er A-skål. ?

Og jeg troede kun whiskyen var til at drikke @dark-side fuld? ?

Men det begynder jo at ligne lidt et sammenskudsgilde, så mon ikke vi kan finde noget vi også selv kan lide at drikke? ?

CarolineS
    Participant

@dark-side Hmm… Jamen ehm… Hvis nogen drikker rom, så kan jeg gerne være pusheren der, men så forsvinder hele ideen bare med at @sexysatan skal lære mine bryster at score gratis drinks 😆

Haderslev
    Participant

Nej hvor har den der bachelor da taget meget af min tid… Totalt overset en sådan samtale  :O :O

Dark Side
    Participant

Undskyld @haderslev … tror du ikke lige du skulle tjekke dine prioteter. At vælge en bachelor over bachelor over vores selskab ???????????

Haderslev
    Participant

@Dark Side… heheh det kan der være noget om 😛 men nu hvor den er grundlag for min sidste eksamen inden jeg er færdig tænker jeg den er vigtigst 😛 men skal da forbi siden oftere end jeg hidtil har været 😀

Dark Side
    Participant

Pøj pøj med det @haderslev.

hvad skal du være når du bliver stor? ?????

Haderslev
    Participant

@Dark side Mange tak.. Jeg starter med fysioterapeut, så må jeg se hvor vejene bringer mig..

CarolineS
    Participant

Dejligt at have dig tilbage @haderslev ?

Haderslev
    Participant

@carolines tak tak <3

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.