Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 1 år siden.

• Forfatter

WEBMASTER
    Keymaster

Vi har gennem en længere periode kørt med en chatfunktion på Danskesexnoveller.dk

Det har vist sig at være en meget eftertraktet funktion – vi kunne dog rigtig godt bruge noget feedback på.

Der er nogle forskellige muligheder med Chatfunktionen.

1. Den er pr. tilgængelig for både oprettede brugere og besøgende, for fuld adgang skal du dog være oprettet som bruger.
    2. Det er muligt at sende billeder og vedhæfte andre filer via chatten – så er du sikker på ikke andre end personen du chatter med ser dine billeder
    3. Det er muligt at lave gruppe chats, hvor der kan være flere brugere på chatten samtidig, hvis man gerne vil lave et event eller andet. Der vil blive oprettet et forum, hvor man kan arrangere gruppe chats mm
    4. Du kan til enhver tid slette en samtale du har haft med en person
    5. Du kan, ved at klikke på profilbilledet i chatten, gå til den pågældende brugers profil – hvor du kan læse mere om brugeren.

Hvis der er nogle spørgsmål er i velkomne til at stille dem her, så vil jeg svare på dem løbende.

God dag!

CarolineS
    Participant

Jeg er kæmpe fan af chatten!

Det giver mulighed for en meget bedre, hurtigere og mere direkte kommunikation mellem forskellige brugere end de private beskeder gør. Ikke at jeg ville undvære nogen af delene 😉

Den åbne chat er sjov, når der er lidt flere online og jeg håber, det vil blive brugt mere.

Keep up the good work 🙂

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.