Hjem Forums CarolineS – Syndig, Sart og Single? All I want for Christmas…

Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 2 år siden.

• Forfatter

CarolineS
    Deltager

…er at nå til januar hurtigst muligt!

Lad det bare være sagt med det samme. Jeg er ikke julefan. Som i virkelig-virkelig-virkelig ikke julefan. Der er alt for meget fuldskab og alt for lidt… well… Det jeg har lovet ikke at tale mere om i år :mrgreen:

Af samme årsag (julehadet, ikke sexmanglen 😆 ) så får I heller ikke nogen jule- eller adventskalender fra mig. Ingen sødsupperomantisk p*s og ingen hardcore julefrokostknald. Sorry, but at least I’m honest. Haha.

Til gengæld har jeg tænkt mig at bruge december måned på at gå tilbage gennem året og se, om ikke der er nogle særlige begivenheder, jeg kan trække frem, og så sammensætte min egen Året-Der-Gik-Kavalkade. Måske bliver det lige her på siden mest SyndigC’s eskapader, jeg kommer til at trække frem, men det tænker jeg faktisk ikke, ret mange af Jer vil have så meget imod 😉

Ingen årskavalkade uden også lidt malurt i bægeret, og derfor starter jeg med årets nedtur.

Dels fordi så er det sure opstød ligesom overstået og dels fordi, altså hallo… vi skriver ikke engang december endnu, så at kåre f.eks. årets kys allerede ville jo være det samme som at acceptere, at der ikke er nogen som helst chance for, at det kys, der ellers lige nu står til at løbe med præmien, ikke kan toppes i år – og DET får I mig sq ikke til at love! 😛

So – without further ado – tillad mig at præsentere:

Årets Nitte!

Der er et par stykker, der kandiderer til pladsen må jeg være ærlig at sige – jeg mener; I husker vel godt Mr. 30-sekunder f.eks.? Og så har I jo heller ikke hørt om alt, der er foregået af tant og fjas 😈

Men…

Selvom der er mange, der godt kunne få prisen – ganske velfortjent! – så har jeg valgt Årets Nitte ud fra det, der fylder mest, når jeg tænker tilbage, og I må tilgive mig, når jeg kommer til at nærme mig endnu en klagesang over manglen på sex, for det er vitterligt ikke det, jeg mener denne gang.

Mangel på sex er én ting. Det er, hvad det er. Det kan der være mange årsager til (inkl. fejl 40 😮 ), men der er noget, der er værre.

Dem, der lægger op til sex uden at levere.
    Dem, der lover sex uden at levere.
    Dem, der indgår aftaler om sex uden at levere.

Dem, der ikke kan finde ud af at aflyse.
    Dem, der ikke møder op.
    Dem, der sletter en som kontakt få timer før, man skal mødes.

Årets Nitte går til kujonerne. De falske. Alle dem, der er spild af tid.

/C *36 dage til januar*

Mr. C
    Deltager

@carolines

Fejl40 ? Troede ikke du var så GAMMEL  😯

Dem, der lægger op til sex uden at levere.
    Måske er hensigten ikke den samme hos modparten, måske blot liren som tænder
    Dem, der lover sex uden at levere.
    Væk dur ikke, men hellere undvære end have leveret en kedelig “tømningsordning” med sur smiley
    Dem, der indgår aftaler om sex uden at levere.
    Væk dur ikke, men præstationsangst er vel tilladt… Er 30 sekunder en aftale eller et forsøg ?  😆
    Dem, der ikke kan finde ud af at aflyse.
    Væk dur OVERHOVEDET ikke
    Dem, der ikke møder op.
    Væk dur OVERHOVEDET ikke… eller væk var de vel egentlig selv fra starten  :mrgreen: (Karma rammer dem forhåbentlig)
    Dem, der sletter en som kontakt få timer før, man skal mødes.
    Nitte er ikke nok, det er totalt kujonagtigt og bunder sikkert i lavt selvværd.

Årets Nitte går til kujonerne. De falske. Alle dem, der er spild af tid.

Årets kys… årh ja det kære kys.
    Hvis ikke frøen kan kysse så det går lige i bundkarret, tjae så er der vel kun en S/M relation der kan fixe den… nemlig en ballgag i munden, og brug frøen som en fejl40  😆

Julen har jeg ikke noget specielt forhold til, det bedste er vel Tuborgs nissepiger og Englef*sse, men det sidste kan jo indfanges året rundt.
    Årh jo forresten, flæskestegen og juleslik er vel ikke af vejen.

Glædelig jul.

• Dette svar blev ændret 2 år siden af  Mr. C.

CarolineS
    Deltager

@mr-c Fedt svar. Tak! Du har ret i mange af dine pointer – ikke mindste det med årets kys. Det glæder jeg mig sq til at kåre 😛

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.