Dette emne indeholder 8 svar, har 4 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 1 år, 2 måneder siden.

• Forfatter

admin
    Keymaster

Ældre mænd vil have unge piger!

Hvor mange gange har kvinder ikke siddet og betragtet en ældre mand eller bare en mand med en noget yngre kvinde – og blevet en smule forarget eller blevet en smule fornærmet? Det tror jeg, de fleste kvinder kan genkende.
    Hvorfor bliver vi kvinder forarget over at mænd tænder på unge kvinder? Føler vi os truet, fordi vi ikke længere er 18 år og har en spændstig, stram krop og faste bryster? Er vi så ikke gode nok mere – er vi ligefrem blevet usexede og grimme? Mange af os kvinder har taget os selv i at kalde ”manden med den unge pige” for en gammel gris og det der er værre. Hun har jo ikke nogen appelsinhud på lårene eller strækmærker efter en barnefødsel.

Vi kvinder skal ikke føle os så truet, som vi måske går og forestiller os. Mænd tænder på unge kvinder bl.a. fordi de naturligvis har en ung, sprød og lækker krop – en krop der på så mange måder fortsat er uskyldig og lidt ”urørt”. Nogle mænd, syntes om tanken at ”være den første” eller have en ung pige, han selv kan præge, forme og dyrke sex med og dermed også få udlevet nogle fantasier, som han måske har. Når manden er sammen med en ung pige, har han kontrollen – han har magten, styrer situationen, er den kloge/vise og manden med erfaringen. Han behøver ikke konkurrere eller føle sig intimideret af en mere moden kvinde med livserfaring, visdom og hendes mere selvstændige natur.

Det er nok mest på det seksuelle, at mænd tænder på unge piger, for de fleste siger selv, at en ung pige ikke mentalt har det samme at byde som en mere moden kvinde – den intellektuelle udfordring, modenhed og evt. fælles interesser, når det for eksempel gælder et forhold. Så disse unge piger, som mænd tænder på er for det meste for at tilfredsstille deres seksuelle lyster, fantasier og den fysiske unge krop, der føles godt. De unge piger giver manden selvtillid – at han er i stand til at score en smuk ung pige – at hun gider ham. En ung pige føjer sig som regel, lader sig styre af manden og lader sig imponere af ham og det giver manden følelsen af at være maskulin, en mand med stor M og en mand, der har kontrol over sig selv og sine omgivelser.

Hvad angår det seksuelle, så føler mænd også et boost af selvtillid og selvtilfredsstillelse ved at kunne styre den seksuelle leg, kræve/bede om ydelser af pigen, som måske en mere moden kvinde ville nægte ham. En ung pige er nemmere at manipulere og præge i den retning, han ønsker. Måske er unge piger også mindre komplicerede? På den anden side, er de jo bare komplicerede på en anden måde i forhold til mere modne kvinder. Men klart er mange unge piger i dag også meget fremme og mere åbne seksuelt end tidligere og det er naturligvis også meget spændende og udfordrende for mænd, der evt. ønsker at uhæmmet prøve nogle ting.
    I bund og grund er det vel den unge piges krop, mænd ønsker men den mere modne kvindes intellektuelle færdigheder og modenhed.

Hvorfor tænder du på unge piger?

Mr. C
    Participant

Nu er jeg ikke helt sikker på jeg hører til i kategorien “ældre mænd”, udover at jeg gudske lov bliver ældre hver dag.. endnu 😛

Hvorfor tænder jeg så på unge piger?
    Nogen af dem er sprøde nok, men for mig skal der være en vis IQ på 1.salen hvis interessen skal være tilstede. Med andre ord, så er en lækker krop ikke nok.
    For at komplicere det hele lidt mere, skal hun også vide hvad hun vil seksuelt eller har lyst til at prøve grænser med.
    En sæk kartofler med puls som ligger på ryggen, tager imod og stønner lidt, er direkte turn off.
    Blot fordi der er “græs på banen”, samt en lækker krop og puls, er det ikke et seksuelt tændingspunkt hos mig.
    Kvinder fra +30 har i den grad ofte mere at byde på, de kan blot være lidt sværere at tilrette 😉
    Eksempel:
    “Ska’ jeg sluge nu ?”.. Ja gu’ fanden skal du sluge, det gør alle voksne kvinder 😛

Men i bund og grund handler det vel om at vi er gode sammen, vil i samme retning seksuelt og rykker hinandens grænser med tillid.
    En del af tændingen er for mig nok at kunne lære dem noget nyt eller anderledes de måske ikke har prøvet før, og give samt få en god oplevelse.
    En gammel cirkushest kan man ofte ikke lære så meget, til gengæld kan det som regel blive et godt show første gang, ha ha.

CarolineS
    Participant

Alle der kender en anelse til mine seksuelle præferencer ved, at jeg ikke giver en disse for det med alder.

Derudover er jeg måske ikke den rigtige til at byde ind med ret meget på denne front. Jeg er jo hverken mand – eller gammel 😉
    Men eftersom jeg også tænder på kvinder, så tillader jeg mig at gøre det alligevel.

Jeg tænder ikke på unge kvinder. Jeg kan sagtens følge trådstarters tanker omkring sprøde, unge pigekroppe, men det er ikke min smag. Bevares – en lækker krop kan være et turn-on, men hvis det sidder fast på et intetsigende, naivt og påtaget uskyldigt ansigt med rottehaler og trutmund, så står jeg altså af.

Jeg er meget enig med Mr.C.
    Jeg har brug for et helt menneske. En, der også kan tænde mellem ørerne. En kvinde – ikke en pige. På samme måde som jeg vil have en mand og ikke en dreng – uanset hvor ung, ivrig og vedholdende de så kan være 😉

Og så vil jeg i øvrigt til hver en tid foretrække vanskelighederne ved dem med lidt erfaring, som derfor ved hvad de vil have og derfor måske ikke er “så nemme at afrette”, fremfor de helt unges umodenhed og til tider ganske irrationelle adfærd.

Mr. C
    Participant

Ha ha ha @carolines, det er go’ stil det der:
    “en lækker krop kan være et turn-on, men hvis det sidder fast på et intetsigende, naivt og påtaget uskyldigt ansigt med rottehaler og trutmund, så står jeg altså af.”

Jeg er helt på linje med dig lige indtil de sidste par ord “så står jeg altså af.”
    Her vælger jeg jo at “stige af” når vi er i mål..
    Derefter skal hun straks til bageren efter Hindbærsnitter 😉

CarolineS
    Participant

@mr-c Hver sin smag. Jeg spiser ikke hindbærsnitter 😉

Haderslev
    Participant

Spændende diskussion….

Lidt fra den anden side… Når jeg ser det i bybilledet tænker jeg stakler i flertal. Tænker på at det må være trist ikke at kunne finde en på sin egen alder. At den unge pige skal have bekræftelse af en “gammel mand” fordi hun ikke kan få det fra egen aldersgruppe. At hun har en selv opfattelse at, hvis hun har en gammel kæreste/elsker/one night – så kan hun “noget”.. Forfanden lille pige, sexuel erfaring er sku sjældent det du scorer den kommende kæreste på!!

Som yngre pige i nyt univers er erfaringen en stor tryghed. For mig giver det også helt automatisk en anden respekt, men for mig er det også bare “spas mens tiden går” til den rette dukker op. En gammel mand vil i min verden aldrig vinde over en jævnalderne uanset kemi og fælles interesser..

Og stakkels mand, fordi jeg ser det som om, at han må have en fortid der gør, at han vil bevise: “Se jeg kan bare score en sprød ung kvinde” Hvor jeg forestiller mig mega fordomsfuldt, at hun ikke kan give ham ret meget modstand interlektuelt. Må blive jævnt kedeligt i længden uanset, hvor meget hun har lyst til at eksperimentere…

Alt i alt meget dømmende indlæg!.. To mennesker med hver deres selvværd- og selvtillidsproblemer..

Op

Mr. C
    Participant

@carolines, hindbærsnitter er kun valgt fordi det er det eneste hun kan få igennem brevsprækken når hun kommer tilbage fra bageren 😛

@haderslev jeg tror lidt man skal gøre som man lyster, hvor man befinder sig henne i livet på de forskellige tidspunkter og stadier.
    Men ingen tvivl om at der er en del som på ingen måde matcher i alder eller seksualitet, til gengæld matcher de på økonomien.
    Den ene deler ud – af forskellige årsager, den anden modtager med glæde kontanter og oplevelser.
    Ren win win hvis man ser bort fra de følelser den ene part søger opmærksomhed for.

Ulempen som konepasser kan f.eks. være at det ikke er alle koner som er værd at servicere.
    Hvis der ikke er skiftet filtre, olie, pudset, poleret og luftet ud, tænker jeg det kan være svært at finde begejstringen til et servicebesøg 😛

Haderslev
    Participant

@mr-c selvfølgelig har det noget at gøre med, hvor de forskellige er i livet 😉 Det var mere en beskrivelse af mine tanker, når jeg ser en gammel med en ung..

CarolineS
    Participant

@mr-c Så faktisk skal de unge piger betale for cirkushestens erfaring? 2 hindbærsnitter i timen? Bum bum, så nærmer vi os jo noget med et marked for uforpligtende sex til (helt unge) kvinder 😉

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.