Dette emne indeholder 11 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 9 måneder, 3 uger siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Kender I det med, at man fortryder noget, man fik sagt?

SarteC tilføjer lige til listen over nytårsfortsæt; nr. 27: Så ti dog stille! :mrgreen:

Nuvel, jeg må jo til det. Det er sq godt mit kamikaze-datingliv kan skabe fornøjelse for andre i det mindste, når nu det ikke gør det for mig selv. Jeg tør godt love, det varer længe, før jeg laver et SÅ eksplicit indlæg igen. Nyd det så længe, det varer… eller noget… Haha.

Årets værste date

Der var engang den her mand. Eller. Mand var han ikke engang. Klart den yngste af dem, jeg har… ehm… fornøjet mig med – og så kan man lære, at lade være med at gå SÅ ungt altså!

Men nå. Her er der tale om anden gang, vi ses. Det er ikke som sådan en date-date vel. Altså jeg mener… come on, det er han sq nok for ung til. Haha. Det var mere en ’Hey, hvis vi er et godt match, når vi er nøgne, så lad os knalde, når det lige passer i programmet’-kinda-date. Jaja, jeg ved det godt. SyndigC har haft et lidt ustyrligt 2016. Don’t judge. 😳

Vi blev ikke nøgne på første date, men der var heller ingen af os, der gik uforløste derfra og så snakker vi ikke mere om det 😉

Jeg springer de indledende detaljer over, for dem var der som sådan ikke noget galt med – dem var der faktisk desværre absolut intet galt med. OMG altså de hænder! Suk. Det gør ondt helt ind i ehm… har SyndigC overhovedet en sjæl? 😆   Nåmen i hvert fald – komplet og aldeles hjerteskærende at manden med de bedste hænder også er fjolset, der leverer den dårligste date.

Men det kan ikke være anderledes. Hænder eller ej – ethvert møde, der ender med at såvel sofa som seng trænger til en alvorlig rensning og jeg ligger der i virvaret af dyner, nøgen og smurt ind i hans… well, you figure it out… uden overhovedet at have fået p**. Det er altså ikke godkendt. 🙄

Han kunne have reddet den i runde 3. Det var ligesom meningen, han skulle redde den i runde 3. Who am I kidding – det var sqda meningen han skulle blive hele natten – men han trængte til et glas vand og en tur på toilettet og jeg bliver forventningsfuldt liggende i min seng imens.

Så hører jeg hoveddøren og alt bliver stille.

Behøver jeg sige mere?

Lad mig bare skære det ud i pap: Der blev og bliver ikke plads i mit program til flere dates med ham! Heller ikke selvom han – efter at have været forsvundet i et par måneder – vendte tilbage, undskyldte, beklagede og sang en sang om sin syge moster og spurgte, om vi kunne starte forfra og ses igen. Cirka 700 gange.

NOT GOING TO HAPPEN!

/C *Årets tak går i øvrigt til den kammerat, der blev temmelig arrig på mine vegne, men som samtidig formåede at være komplet rolig, mens han lyttede til mit rablen klokken crap om natten efter he-who-shall-not-be-named skred og efterlod mig nøgen og uforløst. Du er en skat!*

Haderslev
    Participant

Oh dear kære C… Føler med dig Hvordan dælen tror han det kunne lade sig gøre at ses igen når han går uden nogen kommentar?

Mr. C
    Participant

Ha ha ha 😯
    @carolines du tager sgu alligevel stikket for årets værste “date ish, kinda thing”
    Selvom I hverken var nøgne eller har skændtes, lyder det til jeres møde ikke er gået helt “gnidningsfrit”, he he

Næste gang han plager om at mødes, så sig han kan medbringe et par hindbærsnitter.. Formoder det er det eneste han kan klemme igennem brevsprækken når han dukker op :mrgreen:

Tror næppe nogen herinde kan stikke den, men venter spændt på sidelinjen med popcorn og sodavand hvis nogen skulle tage kampen op 😛

CarolineS
    Participant

@haderslev Du ville falde ned af stolen, hvis du hørte den forklaring, han kom med. Jeg var flad af grin, så chokeret over at han overhovedet skrev efter at have opført sig så røvet, så lige en anelse småhidsig og så tilbage til flad af grin igen. Jeg har næsten ondt af ham. Men også kun næsten ?

@mr-c Altså den aften VAR vi jo nøgne, men det ændrer sq ikke noget. Han skrev igen forleden. Jeg svarede ikke. Det bliver altså et pænt nej tak til hindbærsnitterne!

Men jeg vil til gengæld gerne høre om andres kamikaze-dates :mrgreen:

Haderslev
    Participant

Jeg kan helt sikkert ikke stikke den.. Men supplere med en <b>MEGET</b> underlig oplevelse jeg havde her forleden…

Ved bare ikke om den hører til i forlængelse af denne her eller om den skulle startes et andet sted?

CarolineS
    Participant

@haderslev Kom med den! 😛

Haderslev
    Participant

Jamen godt så…

Jeg havde opbygget et lækkert forhold til en duracell kanin og det hele gik også godt ud i en ny eksperimenterende retning..

MEN !?!?!

Jeg har flere forskellige vibratorer… Inden vores sidste møde spurgte han og jeg ville sutte ham, samtidigt med jeg styrede en vibrator op i ham analt. Det sagde jeg ok til, for troede ikke han selv havde mod på den største… Lad os bare sige jeg blev klogere…

Hurtigere end jeg havde forventet sidder fyren nøgen på min sofa.. Jeg var stadig “fuldt” påklædt, men begynder stille at sutte han pik. da jeg stopper for lige at holde lidt igen, spørger han bare om jeg ikke lige skal finde den store vibrator frem. Jeg ved slet ikke hvordan jeg har set ud i hovedet, for jeg havde ikke set den komme lige der… Det havde denne gang kun handlet om ham, hans pik og HANS tilfredsstillelse mere end vores tideligere møder.. Derfor var jeg overhovedet ikke tændt, men fandt alligevel min “Stubby” frem.. Egentlig troede jeg også det ville være frækt, men tingene var slet ikke som jeg havde tænkt… Det var meningen det var mig der skulle have overtaget, men alting gik for hurtigt..

Det ente i jeg sad på knæ på mit gulv og kneppede en lækker fyr i røven, hvor det ikke kunne blive hårdt nok – I øvrigt med knægtens pik i munden……. Til sidst kunne jeg ikke mere og stoppede, han gik ud og vaskede sig. Da han kom ind igen fik jeg et kys og så sagde han, så det vidst din tur…Tænker yes – men HA da fyren hitter ud af jeg er knas tør og han ikke lige kan presse pikken ind, ja så skal der da ikke leges lidt med mig og tænde mig ved det – nope! Han gør to eller tre af sine fingre våde i sin mund og så ned på mig…

Han plejede at være orgasme garanti… Jeg var hverken helt eller halvt tilfredsstillet da han kørte..

For at det ikke skal være løgn – har han imens jeg har skrevet dette indlæg, spurgt om jeg ikke skal være 2. kvinde i en 3kant med ham og hans veninde… Nope – det vil mit ego altså ikke  😆  Fortalte ham pænt tanker med ham i det heletaget bare ikke tændte mig mere.. Så Bye bye duracell..

CarolineS
    Participant

@haderslev Hold da op ?

Vi kan hurtigt blive enige om, det er p*sseirriterende, når man ikke bliver tilfredsstillet. Men din historie gør mig alligevel nysgerrig på at vide mere.
    Er du holdt op med at tænde på ham, fordi han var en skovl og glemte at tilfredsstille dig sidst i sås, eller tænder du ikke på ham mere, fordi det var en grænseoverskridende oplevelse, at han gerne ville tages hårdt med Mr.Stubby? (Nice choice btw 😉 )

Haderslev
    Participant

@carolines Der er mange grunde til jeg godt vidste det ikke skulle blive ved – de er ret så kedelige.. At se ham blive så tændt af en vibrator i var bare prikken over i’et.. Jeg er nok slet ikke så dom som jeg gik og troede, det er nok bare ganske almindeligt hævngærrig….. 😀

CarolineS
    Participant

@haderslev
    Ah, den berømte dråbe. Men så er du da dén erfaring rigere. Du må ønske dig en ny duracell ?

Mr. C
    Participant

Ha ha  De Damer @carolines & @haderslev  :mrgreen:

I vælger da også med omhu og snusfornuft!
    Hvis en mand havde skrevet dette ville han med garanti få af vide at han havde tænkt med det nederste hoved.
    Nu jeres intime del ikke kan stå, så har den vel stået åben og valget påvirket derefter  😆

Jeg har tænkt mange gange siden jeg læste de her opslag, men jeg kan simpelthen ikke finde noget som kan stå mål med jeres successer, griner

CarolineS
    Participant

@mr-c Nå men så kan du da bringe et par fiaskoer på banen, hvis det er mere din afdeling. Der får du jo ingen konkurrence her ?

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.