Dette emne indeholder 5 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 11 måneder, 1 uge siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Man skal høre meget, før ørerne falder af. Det ved de fleste – og mon ikke også de fleste af os har prøvet at få en eller anden irriterende telefonsælger i røret, som gerne vil prakke os et-eller-andet på. Jeg tror det.

Det der dating- og/eller sexcirkus er ikke ret meget anderledes. You gotta be in it, to win it – så ja, indimellem MÅ man altså overleve at lægge ører til nogle forslag, der enten er komplet ligegyldige, too good to be true eller syv kilometer forbi SarteC’s grænser.

SyndigC’s 2016 har bl.a. budt på disse:

-”Men du kan da bare tage med – jeg har jo alligevel et lækkert hotelværelse?”
    Sagt af manden, der aflyste en date, fordi han var nødt til at tage til Sverige på business.

-”Jeg er i Rema1000 i morgen kl. 19”
    Sagt af ham, SyndigC i en uanstændig sen nattetime midt i en cam-chat fandt ud af, faktisk var RET tæt på 😯

-“Jeg bor xxx. Døren er ikke låst. Du kommer bare…”
    Sagt af en tilsyneladende ikke sart mand 😆

Og så skal man ikke glemme tilbuddet om at tage med på ferie til Florida, manden der var under massøruddannelse og gerne ville give en full-body-massage komplet anstændig og aldeles uden modydelser (As if!), og ham, der meget gerne ville have mig til at tage hans mødom og oplære ham, så han ikke lignede et komplet fjols overfor de jævnaldrende tøser, når tiden nu kom (men så sq jeg f*ndme også have tid til ham før jul, for nu havde han ikke tålmodighed til at vente længere…)

Indimellem ler C’erne af de mænd der :mrgreen:
    Andre gange bliver SarteC p*ssesur/skuffet/vred (og sågar fornærmet – men sig det endelig ikke til nogen 😉 )
    SyndigC til gengæld smider indimellem bare kludene og tænker ”Det er sq en deal – lad os holde en fest!” 😛

Der har været mange sjove ideer imellem men den, der alligevel hænger bedst ved i C’ernes hukommelse, kommer her:

Årets tilbud

-“Næste gang tager jeg to venner med”
    Sagt af et ret godt knald, da han på vej ud af døren siger, han håber at få lov til at se mig igen.

Læs den lige igen. Læg mærke til, hvad der står. Det var teknisk set ikke engang et forslag – det var en konstatering.

😳

/C *18 dage til januar*

Mariamusen
    Participant

Du oplever godt nok meget, men jeg kan ikke helt gennemskue, om det er knald eller fald? Det ene øjeblik sker der ikke noget på sexfronten, og det næste øjeblik vælter mændene rundt. Bortset fra det, skriver du godt. Har du overvejet at skrive i ALT for Damerne (jeg holder det ikke, men det gør min mor – jeg kan godt lide det).

Mr. C
    Participant

Jeg synes faktisk også det er vildt alt det du oplever eller hører fra mænd… Det har jeg aldrig hørt dem sige før 😆
    Til gengæld har jeg hørt andre kvinder fortælle noget lignende…. Det er utroligt hvad andre mænd kan gøre for at få lidt punani (#smilersødtmedenglefjæs)

Og nej @carolines skal bestemt ikke til at skrive i “ALT for damerne” 😯
    1. Det blad holder jeg ikke.
    2. Min mor er død (ikke at jeg havde smugkigget af den grund, ha ha)

Haderslev
    Participant

@carolines ‘s brevkasse… Kan kun blive en god ting… !

Minimax
    Participant

Det kan godt være, CarolineS ikke skal skrive i ALT for Damerne, men hun bliver da nødt til at skrive i noget, der er lidt mere udbredt (sorry DSN) end denne side. Hendes skriverier er fremragende. Det er bare min mening. Jeg er også enig med jer andre. Vildt med hun oplever.

CarolineS
    Participant

1) Jeg skal ikke skrive i Alt for Damerne ?
    Det er slet ikke hverken SyndigC’s eller SarteC’s stil.

Til gengæld laver jeg gerne en brevkasse, hvis jeg kan få lov til at gøre det lige her. Admin skal jeg nok få lokket med på ideen, så egentlig mangler jeg bare nogle gode dilemmaer at lave brevkasse-svar på. Så sæt bare i gang. Giver gerne anonymitet, hvis I er sarte 😉

2) Jeg oplever altså ikke så meget. SarteC siger jo ikke noget om, hvor mange af de der tilbud, SyndigC endte med at benytte sig af ???

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.