Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af  Mariamusen 11 måneder, 1 uge siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Disclaimer: This doesn’t work on everyone!

Det sidste år har budt på en blanding af date-dates til SarteC og en håndfuld det-her-ender-med-vi-knalder-hvis-vi-tænder-hinanden-irl-dates til SyndigC. Dagens kåring er fra SarteC’s afdeling, men jeg lover, det ender med, nogen er nøgen, så tag det helt roligt 😆

Årets sødeste

I foråret flirtede jeg med den her mand. Han var ikke jyde (altså hvorfor skulle de søde mænd også være dem, der er geografisk smartest placerede? Pfff! *indsæt selv smiley, der ruller med øjnene*), så derfor gik der lidt tid, inden vi kunne få planlagt at ses.

Før vi når dertil, falder snakken på romantik, og Mr. Cute siger, at hvis han havde haft min adresse, ville han have sendt en buket, bare fordi han synes, jeg var dejlig og det ville være god stil.

”Jaja, luk skuffen – gu’ ville du da ej sende blomster til en kvinde, du ikke kender”, tænkte SureC, der er p*ssetræt af at blive r*vrendt på den ufede måde, og så fik hun snedigt drejet samtalen over på noget mere syndigt, fordi SyndigC bare ER markant sjovere end SureC 😈

Men SureC tog fejl. Da vi får et weekendmøde i stand (han var jo ikke her fra byen, så intet mindre kunne gøre det, det er klart 😛 ), får han naturligvis min adresse og voila!

To dage senere kommer der en Interflora-mand (han var i øvrigt heller ikke helt utiltalende 😉 ) med en fiiiiin buket og et sødt kort.

C er flad er grin – vild med at blive gjort til skamme på den måde – og SarteC’s panser smeltede altså også en lillebitte smule. Jaja jeg ved det godt, jeg kan ikke gøre for det, men på den rigtige dag, af den rigtige mand, skal der altså ikke nødvendigvis mere til 😳

Nu gror træerne jo ikke ind i himlen, og selvom weekenden var helt enorm hyggelig, så var det ligesom ikke rigtig nok til, at vi skulle ses igen.

Jeg afviser ikke, at det muligvis havde noget at gøre med, at SyndigC havde en kende svært ved at forholde sig til en mand, der var too shy, to make a move, når hun kravler nøgen i seng til ham. (Og før nogen får den idé, at SyndigC sqda bare selv kunne have sat fut i narrestregerne, så kan I godt glemme det – Trust me, she tried!) 😆

Men Mr. Cute havde ret. Blomsterne – det var sq god stil!

/C *21 dage til januar*

Minimax
    Participant

Har du overvejet at forfatte reklamer til Interfloras “Tænk hvad blomster kan gøre”-reklamer. Er det i øvrigt ikke første gang, vi stifter bekendtskab med Sure-C, eller har jeg bare ikke fulgt godt nok med? Caro-Sure-Lines skal vi måske til at skrive ind imellem?!

CarolineS
      Participant

Jeg er faktisk ikke sikker på, om det er første gang, jeg nævner SureC, men hvis det er, så har hun uden tvivl, været med mellem linjerne i flere af C’ernes indlæg. Men Sur er usexet. Den slags skilter man ikke med. At markedsføre SyndigC er langt sjovere 😛

Mariamusen
    Participant

Jeg forbeholder mig ret til at være sur med jævne mellemrum. Desværre er jeg ikke lige så morsom som SjoveC. Men vi kan ikke alle være ens. Tak for gode blogs med mere.

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.