Dette emne indeholder 13 svar, har 5 stemmer og blev senest opdateret af  CarolineS 11 måneder, 1 uge siden.

• Forfatter

CarolineS
    Participant

Jeg ved godt, jeg har beklaget mig en del i efteråret. Undskyld  😳

Nu hvor jeg er begyndt at rulle tilbage gennem årets oplevelser for at finde et par bidder til min årskavalkade, så har jeg taget mine positive briller på – og nøj en forskel, det gør!

I dag lægger jeg ud med en overraskelse. Jeg kunne på sin vis lige så godt have valgt at kalde det ”Hvad har du lært om dit seksuelle jeg i år”-prisen, men dét er ikke ligefrem mundret, vel? Og i øvrigt lyder det som noget fra et dameblad, og dét ved vi også godt, jeg ikke er nogen kæmpe fan af :mrgreen:

Årets overraskelse

Mærkeligt nok, skal jeg helt tilbage til januar (eller også var det februar? Det var i hvert fald vinter 😆 ), for at finde det, det har overrasket mig mest ved mig selv og min krop i år. Ikke at det som sådan er et problem – måske snarere tværtimod, for så har jeg jo haft glæde af det lige siden – og ingen kan vel være modstandere af, at starte året på (næsten)allerlækreste vis 😛

Oplevelsen involverer en mand. Selvfølgelig gør den det. Haha.

Den her mand, som jeg møder for første gang efter at have flirtet med ham online, ender hjemme i min seng. Jeg ender uden så meget tøj på og SyndigC forsøger egentlig ret ihærdigt, at få ham til at ende på samme vis, men det viser sig at være noget mere vanskeligt, end jeg havde forudset. Altså hvad f*ck sker der for mænd, der ikke får julelys i øjnene ved tanken om, jeg flår tøjet af ham?

Jeg ved ikke, om det handler om nogle latente dominante gener hos manden eller hvad, men under alle omstændigheder stopper jeg ret hurtigt med at spekulere over hvorfor og hvordan, da hans hænder lægger sig omkring mine bryster.

Det er jo ikke fordi, jeg ikke har haft hænder på mine bryster før – også andre end mine egne, vil jeg lige pointere, før Mr.Flab får den tanke – men de her hænder var alligevel noget særligt. De kunne i al fald noget særligt.

SyndigC’s bryster er ikke sarte, men de er følsomme – og undskyld, for nu piver jeg igen – så er det altså ikke min erfaring, at mænd er p*ssegode til at håndtere lige præcis bryster. Resten af kroppen – Yum! – men brysterne? Not so much 😐

Ikke desto mindre formåede denne mand på ganske få minutter at skabe en intensitet så voldsom, at jeg endte med at få orgasme lige der i min seng kun på baggrund af hans hænder på mine bryster.

OMG altså!

En mand, jeg ikke havde mødt før.

Som stadig havde tøj på.

Og kun interesserede sig for mine bryster.

Det lyder ikke normalt som opskriften på succes, men hvad kan jeg sige? Når en mand kan sit kram, kan det godt betale sig bare at slappe af og lade sig drive med 😉

/C *27 dage til januar*

Haderslev
    Participant

Uhh hvor lækkert !!

Minimax
    Participant

Fantastisk skrevet. Tænk at ende med brystmassage… Den fyr var da fantastisk (og fjollet) på samme tid. Glæder mig til at høre meget mere fra Året Der Gik.

PS: Lige en vild tanke, måske, men vi er jo nogle, der følger med tiden: Har du overvejet at blive Youtuber?

CarolineS
    Participant

@haderslev Det var r*vgodt altså!
    Overraskelse nr. 2 kom så et par dage senere, hvor jeg ville gøre ham kunsten efter. Alene…
    Det kunne jeg ikke?!? 😮
    …men det er der så heldigvis andre (mænd), der efterfølgende har vist, de godt kan, så alt i alt brokker jeg mig ikke lige her :mrgreen:

@minimax Du må være vimmer. Det går SarteC ALDRIG med til! 😳

Haderslev
    Participant

@carolines det er bare så onfair, når de kan noget, vi ikke engang selv kan altså!!

• Dette svar blev ændret 11 måneder, 2 uger siden af  Haderslev.

CarolineS
    Participant

@haderslev Jeg synes ellers tværtimod, det er befriende, at der er ting, de kan, som jeg ikke selv kan – når nu der i forvejen er så mange ting, jeg kan, men som de ikke magter 😈

Minimax
    Participant

Jeg tror, jeg er lidt for sart til at deltage i jeres udfoldelser, CarolineS. Jeg kan godt lige at holde mig selv lidt på afstand…. Ikke alle er så ekstroverte som SyndigeC og Co.

Haderslev
    Participant

@carolines Hmm.. tjoe, men tænker bare, hvordan kan de når vi ikke kan? Kan overraskelsesmomentet fylde så meget ?

CarolineS
    Participant

@minimax Fair enough. Der er plads til både sarte og syndige her 😉

@haderslev Helt ærligt så tror jeg, det handler om, at når SyndigC leger alene, er hun lidt for ivrig og lidt for hjemmevant med sit legetøj til at kunne tage sig roen til at nyde på den måde. Ikke at hun ikke godt kan strække nydelsen ud – det er jo tortur på den lækreste facon – men det ER altså bare noget andet, når det er en mand, der styrer tempoet 😆

Sexy Satan
    Participant

Skulle nogle falde over et hold på aftenskole – eller andre steder med det fag på skemaet , så sig lige til.

For det lyder som en evne der er værd at bruge lidt tid på at lærer. ?

CarolineS
    Participant

@sexysatan Jeg ved ikke rigtig, om jeg tror, det er noget, der er særlig oplagt at lave holdundervisning i – tror måske i al fald nok, SarteC i første omgang foretrækker et par eneundervisningstimer, så kan man altid udvide senere, hvis nu… 😈

Sexy Satan
    Participant

@carolines fint med mig – hvor melder man sig så til enetimer? ?

Mr. C
    Participant

Hov, nu må jeg vist hellere følge med på sidelinjen her  😀
    Lader til at der kunne være et spændende fag under sin spæde start.

Jeg tilbyder gerne gratis håndspålæggelse, og virker det ikke efter hensigten første gang, er andet forsøg også gratis. 😛

CarolineS
    Participant

@sexysatan Udvælg din ønskede instruktør and just go for it 😉

@mr-c Oplæring er ikke en seer-sport, hvor man kan følge med på lægterne. Men et mesterskab kunne måske det blive det 😆

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.